Tukko's Coopers S 2007 GEN1
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
zolang ze maar wit of geel licht geven. Blauw is niet toegstaan. Dus "als ze maar branden" is wat kort door de bocht...franklyn85 schreef:Haha als ze maar branden

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik had behoorlijke blauwe pitten in de lampen nooit probs mee gehad...... Maar ja per garage c.q apk station verschillend denk ik bij de bmw mocht ik zelfs de NL black mod laten zitten voor de apk
speedy schreef:en dan krijg je de discussie wat is "te" blauw ?
gelukkig doen ze niet moeilijk waar ik de auto laat keuren....
Nou ik had behoorlijke blauwe pitten in de lampen nooit probs mee gehad...... Maar ja per garage c.q apk station verschillend denk ik bij de bmw mocht ik zelfs de NL black mod laten zitten voor de apk

burn rubber not your soul

- tukko
- One wheel wonder
Bericht
Gisteren op het werk weer het e.e.a. aan de auto gedaan. De achter ramen zijn getint en ik heb de stoelen gereinigd. Wat een vieze zooi komt er uit een paar stoelen zeg
maar dan weet je ook gelijk waar je het voor doet. Omdat het een beetje te koud was in de garage is het tinten niet helemaal 100% maar zolang mijn collega niet tevreden is met het resultaat maak ik mij niet ongerust. Hij zij dat het goed ging komen dus daar heb ik alle vertrouwen in
Verder heeft de poetser alvast wat krassen weg gepolijst en wat stukken gepoetst. Het is onvoorstelbaar wat ze allemaal kunnen met de lak. Snel een afspraak om de hele auto te doen.

Goed materiaal is het halve werk.

De folie plakker aan het werk

Verder kwam ik tot de conclusie dat de aftermarket Xenon niet echt een mooi lichtbeeld geeft. De kunstof fittingen van de lampen passen niet heel nauwkeurig voor mijn gevoel, en je hebt niet echt een strakke lijn om de lampen te stellen. Het geeft wel een bak licht dus ik ga ze maar zo afstellen dat ze de tegenliggers niet verblinden.
Next project is de deurgrepen en staanders van de middenconsole in carbonfolie te wrappen, De koplamp ringen en het chroom op de voor en achterbumper en klep te wrappen in zwart hooglans/metallic of ook in carbon daar ben ik nog niet uit. Suggesties welkom.

Goed materiaal is het halve werk.

De folie plakker aan het werk

Verder kwam ik tot de conclusie dat de aftermarket Xenon niet echt een mooi lichtbeeld geeft. De kunstof fittingen van de lampen passen niet heel nauwkeurig voor mijn gevoel, en je hebt niet echt een strakke lijn om de lampen te stellen. Het geeft wel een bak licht dus ik ga ze maar zo afstellen dat ze de tegenliggers niet verblinden.
Next project is de deurgrepen en staanders van de middenconsole in carbonfolie te wrappen, De koplamp ringen en het chroom op de voor en achterbumper en klep te wrappen in zwart hooglans/metallic of ook in carbon daar ben ik nog niet uit. Suggesties welkom.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke dikke mods ff over je xenon kit welk merk heb je gebruikt.....
Als je goed passende a.m xenon wil kan je voor pilot gaan die Zijn oem fit
Als je goed passende a.m xenon wil kan je voor pilot gaan die Zijn oem fit
burn rubber not your soul

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors