18 maart MINI rit!! :D plaats hier je pics en comments!!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 23:09

Blont-007 schreef:Ik heb zelf ook erg van deze dag genoten, maar rij ook graag zelf de rit dus kijk echt uit naar 22 april.
Zeker!! Ik rij ook heel graag zelf de rit. Op naar 22 April, kan niet wachten tot het zo ver is! :mrgreen:
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

18 mar 2007, 23:19

Hallo allemaal, de meesten al weer veilig thuisgekomen? Het was een hele leuke dag, met speciale dank aan de organisatie, aan Ries en aan de weergoden! Hier een paar plaatjes, er zijn er nog meer maar daar ben ik nog wel even mee zoet om de nummerplaten te wissen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peerkie op 18 mar 2007, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 23:29

zo, ik ben ook weer thuis, veilig en wel maar helemaal bekaf.
manman, wat een geweldige dag!

oragnisatie top, niks op aan te merken (mooie r56's coen en kaj!)
route top, helemaal goed: ging lekker he rahat en coen :wink:

veel bekende gezien,
berthil heb je niet gesproken maar nog steeds prachtige auto en de vents aan de zijkant staan perfect! rob super setje remmen man, damn! coen geniale sticker, ik ben overtuigd! bas de tering wat een blerpijp echt geweldig! wim kan er trouwens ook wat van bwoaap 8) en zal vast nog heel wat gaafs vergeten zijn.

paar keer goed HARD mn voorlip over de weg geschraapt vandaag op wat drempels, maarja hoort erbij. wist tenminste iedereen op plein 13 dat ik er was :mrgreen:
op naar de volgende rit 8)

(ps: coen, als we samen kopen krijgen we wellicht duo-korting? :roll:)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

MINI Part

19 mar 2007, 00:05

Ook TBL zit weer thuis in de bossen op de Veluwe.

Wat een heerlijke en gezellige dag met alle MINI vrienden, dit is MINI FUN !!
Een openingsknaller was het! (shakeit)

De kanjers van de organistie verdienen alle lof :-))

Alle foto's hier plaatsen duurt een week :mrgreen: Oke, eentje dan !

(De rest komt snel op de bekende site, ik laat het wel even weten)

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mar 2007, 00:36

Hahaha...zit ik na de rit gezellig wat foto's te uploaden en ondertussen heeft dit topic mbt de 'afterparty' al 3 pagina's!!! Moe nie gekker worden :s Maar...vond het helemaal super vandaag! Ik vind het echt tof dat alle clubleden, ondanks het weer dat echt slecht begon vanochtend, toch gewoon met z'n allen op zijn komen dagen. En niet voor niks! Want verder op de dag brak de zon gewoon toch door :wink: Onze laatste 'meeting' was toch al gauw wat maanden geleden en ik merkte dat vandaag m'n MINI-virus nieuw leven ingeblazen heeft gekregen. Zo'n clubgevoel heeft het toch gewoon wel. Met welke andere auto beleef je nou zulk plezier als met een MINI bij zo'n superenthousiaste Miniclub?
Ik wil dan ook de organisatie van vandaag (Kaj, Ida en Coen) grote complimenten maken. Het was super-gaaf en doe het maar eens na. Hier zitten heel wat uren denk- en regelwerk in. Dus Ida...no worries...alle zenuwen waren voor niks...het was allemaal toppie!! Enne...nog bedankt voor de KiKa-sticker. Die ga ik deze week ff erop plakken om nog een maandje promotie te maken voor de 22e :wink: Verder Benno & Wendy hartstikke bedankt voor de gezellige dag en het samen optrekken. Thuis alles goed gekomen met de koters? O ja...in mijn gallery uiteraard een berg foto's net zoals jullie allemaal...maar in het kader van "New meets Incredibly New" hierbij onze BRG R53-Cooper voor de
BRG R56-Cooper van Helenk. HET THEMA VAN DEZE DAG!!
Afbeelding
@Helenk...als jullie 'm ooit wegdoen, verwacht ik wel een PM.
Want jullie R56 is zoals onze volgende moet gaan worden.
Gooi ik wel m'n eigen S-spoke velgen eronder en 2 bonnet stripes op de motorkap,
met jullie goedvinden.........I'm waiting... :wink:
Laatst gewijzigd door Sepp op 19 mar 2007, 00:51, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

19 mar 2007, 00:37

geweldige dag! was wel leuk ritje geworden met aanvankelijk mooi weer en een prachtige route. Veel fun gehad, leuke herrinneringen. Vooral met die 2 leiperds coendek en sid haha. En met berthil laatste stukkie off-roaden was ook wel hilarisch, had ik dat maar gefilmd pfff.

Veel moois gezien kan het niet eens opnoemen. Zelfs de foto's kunnen de fun niet beschrijven!

Organisatie (m.n. kaj, ida en coen!) goed op poten gezet, daarvoor errug bedankt :-))

hier dan nog ef 2 sfeerimpressies van de rit voordat ik ga slapen:
Afbeelding
alsof het precies er tussendoor past :)
Afbeelding
onvoorstelbaar op zo'n paadje met >120 knallen...
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 mar 2007, 00:42

Wim, kanjer van een foto die de sfeer van de dag goed weergeeft, ben benieuwd naar de rest.

Ook de andere foto's, als je zo al die verschillende Mini's en verschillende eigenaren en eigenaresses bij elkaar ziet is dat toch een geweldig gezicht en spektakel.

Op zo'n dag is het haast ondoenlijk om iedereen te spreken, iedereen zijn Mini te bewonderen en alle nieuwe NewMINIclubbers van harte welkom te heten, de tijd is gewoon te kort om al dat moois te bewonderen. Dus de volgende keer allemaal komen :)

Edit: gaat inderdaad snel, ff nadenken over wat je gaat tikken en er zijn alweer posts tussendoor :)

@Funkyrat: offroaden was geinig, ging net :). Kon ik nog wel even je auto bewonderen want die indy blue aero kit is erg mooi.

@Sid: niet met elkaar gepraat maar heb zeker diverse keren je mini en nieuwe velgen bewonderd 8)

Die andere GP de volgende keer wel een beetje doorijden hè :mrgreen:

Dat belooft nog veel goeds voor deze zomer!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 08:26

Bij mij zat het tempo er goed in 8) Lekker knallen over die weggetjes waar de Mini voor gemaakt is.. heerlijk! Goede route jongens! Top!
Toch best lastig, navigeren, rijden en bellen te gelijk.. wil je niet meer zoveel bellen Anna?! :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 08:43

@Hans:
Ik hoorde inderdaad dat je van alles tegelijk zat te doen terwijl er een rits MINI's achter jou aan reed. Echt lache! :mrgreen:

Wat een enthousiastme! Zoveel posts al en echt schitterende foto's zitten ertussen die inderdaad een erg goede impressie geven van de dag!

Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's die komende week nog van een hoop andere deelnemers komen! Ik sla ze allemaal op in een mapje op m'n pc tussen m'n eigen digitale foto's (ookal zijn dat er niet veel), want dit was voor mij een dag die ik nooit meer kan vergeten! :mrgreen: De opkomst van 56 MINI's, waarvan er dan 49 meerijden is echt een bijzonder iets. Was dan ook bere-trots elke keer als er weer een MINI Plein 13 op reed! 8)

Als je foto's/filmpjes hebt gemaakt willen we ze uiteraard allemaal zien!!
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mar 2007, 09:38

Dames en heren,

Ik heb echt een super dag gehad gister, nog nooit zoveel mooie mini's bij elkaar gezien!!
Heb genoten van de bochtige landwegen en het mooie landschap van Zeeland.
Jammer dat ik alleen in de auto zat, maar het vrouwtje gaat vogende keer gewoon mee.
Eten bij de Griek was ook heerlijk, was wel blij dat ik thuis was, lange vermoeiende dag als je zaterdagavond tot 3.30 uur heb doorgehaald op een feestje.
Kan niet wachten tot de volgende meet, behalve KIKA, daar kan ik jammer genoeg niet bij zijn, maar zal wel een financiele bijdrage leveren voor dit goede doel.

Groetjes,
Floris van Dam
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 mar 2007, 09:53

(shakeit) Luitjes, wij hebben genoten (shakeit)

De rit was prima. Goede wegen, afwisseling en mooie vergezichten. Ging er ruig aan toe bij de fotoshoot :wink:

Kaj, Coen en Ida voor jullie een dikke duim Afbeelding

En wat is dat toch altijd weer kicken al die MINI'S bij elkaar. (Gelukkig waren de weergoden ons ook gunstig gezind) De :zon scheen zelfs, wat hele mooie plaatjes opleverde.TBLmooi gedaan hoor, foto onder aan de dijk.
Super om ook eens de nieuwe Mini-freaks te ontmoeten :lol:
Als afsluiting lekker gegeten bij de Griek.
Las ik ergens tot volgend jaar, van mij maggie....

Enne ik ben voorlopig verzekerd van een MINI-ontbijtje :D :D Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 19 mar 2007, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
emillio
Be Mini
Be Mini

19 mar 2007, 09:58

Kaj, Ida en Coen....

Heb weer genoten van een daagje Mini pruttelen....

Volgende keer toch maar weer eens proberen een navigatrice te regelen, want het was nu echt achter iemand aan rijden :(

Maar des al wel te plus.....geweldige dag gehad....misschien een beetje trage start en een lang einde...maar volgende keer beter!

Wie heeft er gewonnen trouwens?

Tot volgend jaar!!!!!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 mar 2007, 10:10

emillio schreef:
Wie heeft er gewonnen trouwens?
BENNOOOOOOOOOO (shakeit)
Afbeelding

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 10:13

De troostprijs (voor degene met de meeste fouten en stafpunten >) ), een Dunlop-sporttas én MINI-broodtoaster:
Pretty Cooper!

De derde prijs (voor degene met de op 2 na minste fouten), een schitterende horloge:
Ércé!

De tweede prijs (voor degene met de op 1 na minste fouten), een Meguiars-kit ter waarde van €120,-:
MINIpaul!

De eerste prijs (voor degene met de minste fouten), een volledige reconditioning bij HBEST voor zijn/haar MINI ter waarde van €150,-:
Mini7benno!
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 mar 2007, 10:50

CooperS-lightningblue schreef:De troostprijs (voor degene met de meeste fouten en stafpunten >) ), een Dunlop-sporttas én MINI-broodtoaster:
Pretty Cooper!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Volgende keer veel fouten en strafpunten scooren :rijden
Kaj, je moet nog wel even de juiste interpretatie van de troostprijs navragen(Ida) :wink:
Kom een keer ontbijten doen we een rondje, toast me :D
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 19 mar 2007, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”