Was leuk. Net een snoepwinkel.
Uiteindelijk, gelukkig, niet mijn/onze hele lijst gekocht. Toch een paar leuke dingentjens gescoord en van Wendy heb ik voorlopig geen last
Christmas Shopping MINI Brandstore Amsterdam 9 dec. 12.00uur
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
Het was inderdaad erg leuk. Ik ken nog niet zo heel erg veel mensen van gezicht een vind het dan soms lastig mensen aan te spreken. Maar nadat canuccia mij heel hartelijk aansprak was het ijs wel gebroken. Leuke dingen gescoord en ik ben helemaal happy.
Ik heb de aankondiging helaas gemist omdat ik iets later was. Kan iemand me bij praten?
Ik heb de aankondiging helaas gemist omdat ik iets later was. Kan iemand me bij praten?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De killer-dog is van GregBem.
In de opening zijn we uitgebreid met champagne verwelkomd en kregen allemaal een tegoedbon van 500 euro voor lifestyle accessoires. Heb jij dit niet gehad dan
Nee even serieus, de opening was gewoon een "hartelijk welkom" en ons is medegedeeld dat we tot 13.00 tijd hadden om te shoppen met 15% korting. Ook krijgen wij , de aanwezigen, nu ook 15% korting gaan krijgen op toekomstige aankopen in de Mini Brandstore. Die regel geldt volgens mij niet automatisch voor de niet-aanwezigen... Die preciese regeltjes zal meneer Robert de Brandstore manager verder uit moeten leggen.
En het is voor nieuwelingen altijd een beetje lastig contact te leggen, maar stap op iemand af en vraag "Wat voor MINI heb jij?", dan komt het helemaal goed!
In de opening zijn we uitgebreid met champagne verwelkomd en kregen allemaal een tegoedbon van 500 euro voor lifestyle accessoires. Heb jij dit niet gehad dan
Nee even serieus, de opening was gewoon een "hartelijk welkom" en ons is medegedeeld dat we tot 13.00 tijd hadden om te shoppen met 15% korting. Ook krijgen wij , de aanwezigen, nu ook 15% korting gaan krijgen op toekomstige aankopen in de Mini Brandstore. Die regel geldt volgens mij niet automatisch voor de niet-aanwezigen... Die preciese regeltjes zal meneer Robert de Brandstore manager verder uit moeten leggen.
En het is voor nieuwelingen altijd een beetje lastig contact te leggen, maar stap op iemand af en vraag "Wat voor MINI heb jij?", dan komt het helemaal goed!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem wel gekregen! Helemaal blij als een teckel in een doos met bulldogs
Foto's van de meeting volgen nog..
Ik ben na de meeting in Amsterdam samen met Bram nog even naar Scheveningen geweest. Heb daar nog wat plaatjes geschoten (ondanks het negatieve weer).
Misschien een idee om een keer met de club bij Simonis wat te gaan 'vreten' ;p HEERLIJKE vis hebben ze daar! ;-)
hoe dan ook.. hier de platen:
JosCountrymanCooper schreef:Zijn er geen foto's gemaakt van de knuffel van Rob aan Jordi ?
Ik heb hem wel gekregen! Helemaal blij als een teckel in een doos met bulldogs
Foto's van de meeting volgen nog..
Ik ben na de meeting in Amsterdam samen met Bram nog even naar Scheveningen geweest. Heb daar nog wat plaatjes geschoten (ondanks het negatieve weer).
Misschien een idee om een keer met de club bij Simonis wat te gaan 'vreten' ;p HEERLIJKE vis hebben ze daar! ;-)
hoe dan ook.. hier de platen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
En bij deze enkele foto's van de meeting. Ik zeg enkele, want er zijn er meer. Maar het internet op de locatie waar ik me nu bevindt is niet van deze tijd.. dus die houden jullie nog tegoed!
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij deze de overige foto's (een selectie) van de ochtend/middag.
Het kan zijn dat er dubbele bij staan, mijn excuses daarvoor .
Nogmaals, Organisatie.. bedankt!
Het kan zijn dat er dubbele bij staan, mijn excuses daarvoor .
Nogmaals, Organisatie.. bedankt!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ida, Rosalie, Ronald, Iris en andere brandstore medewerkers bedankt voor de organisatie. Dat moet zeker een jaarlijks event worden!
Gr, Marcel
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors