Wat is dat toch...
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat is dat toch...
Wat is dat toch met die rode spiegelkappen
Reed gister naar huis via de A16 kom ik daar een zilvere cooper-s tegen (niet van de club) met rode spiegelkappen
Eerst die pizzabakker (braakhekke) en nu deze weer.. mis ik hier iets of zijn die vreselijke rode spiegelkappen echt zo mooi?! Ik begrijp die dingen op de GP al niet want je gaat er echt niet sneller door.. andere spiegelkappen okee, carbon, engelse vlag, chromen spiegelkappen allemaal gaaf.. wie is de eerste met paarse spiegelkappen?
Maar goed, ik begrijp die mensen niet, je Mini zal nooit een GP er door worden en je gaat er ook niet sneller door.. DUS WAAROM DAN?!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is gewoon een herkenningspunt (niet dat de spoiler niet opvalt o.i.d.), maar veel mensen herkennen hem alleen daar aan. Je wil als MINI zijnde wel dat een aparte MINI ook echt apart is!
De MINI's die ineens met rode spiegelkappen rond gaan rijden is in mijn ogen niet meer dan GP-wannabee's. Niks mis mee overigens, maar een M3 logo op je BMW 316i compact plakken is ook niet bepaald "stoer" te noemen. Ze horen gewoon op de GP!
De MINI's die ineens met rode spiegelkappen rond gaan rijden is in mijn ogen niet meer dan GP-wannabee's. Niks mis mee overigens, maar een M3 logo op je BMW 316i compact plakken is ook niet bepaald "stoer" te noemen. Ze horen gewoon op de GP!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Vlag op een modderschuit zullen we maar zeggen
Kan ook een kwestie van smaak zijn.
Sommige vrouwen denken dat als ze maar rode lipstick gebruiken, ze om te zoenen zijn.

Ik vind persoonlijk dat je deze kappen alleen maar bij een GP mag bewonderen
Afblijven dus 
Sommige vrouwen denken dat als ze maar rode lipstick gebruiken, ze om te zoenen zijn.

Ik vind persoonlijk dat je deze kappen alleen maar bij een GP mag bewonderen

- erik-de-perik
- Mod virus alert!

Bericht
Ik vind het wel mooi (als je andere rode accenten, zoals striping en remklauwen op je mini hebt).
Maar júist omdat je dan een 'GP-wannabe' genoemd wordt, doe ik het maar niet...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Lekker doen wat jij mooi vindterik-de-perik schreef:Ik vind het wel mooi (als je andere rode accenten, zoals striping en remklauwen op je mini hebt).

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ow is dat het?!Hans schreef:Nee kaj, daar horen carbon spiegelkappen op.. als de marketingafdeling niet zat te slapen bij Mini hadden alle GP's carbon spiegelkappen en 230PK

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het mooi op een GP. En aangezien dark silver en royal grey er toch wel in de buurt komen begrijp ik het wel.
iDD...... soms als een rooie neus op een clown
iDD...... soms als een rooie neus op een clown
Onze sponsors