Geachte mensen.
ik heb een klein probleempje,
Gisteren mijn stoelen omgewisselt met mn buurjongen's mini
Deze heeft stoelverwarming de mijne niet (vandaar) (wel een facelift mini de mijne niet)
En natuurlijk ging het airbag lampje branden
vandaag naar de dealer geweest en die zei dat het niet te resetten was
en dat de rechter stoel airbag opnieuw gecodeert zou moeten worden. de linker is wel gewoon goed op een of andere manier
heeft iemand dit eerder gehad?
wat is de makkelijkste weg? coderen? of de stoelairbag overzetten (iemand weet hoe dat moet)
alvast bedankt!
Groeten Koosie
Stoel coderen
- MrBean
- 4 op een rij!
Bericht
Als ik het goed begrijp, dan heb jij nu wel stoelverwarming maar geen airbag meer in de stoel. Dan is het begrijpelijk dat je de foutmelding krijgt. Ik weet in ieder geval dat het mogelijk is om daar iets tussen te zetten dat de foutcode omzeilt. Hoe dat juist zit weet ik niet.
Bij de dealers moet je voor zulke zaken niet zijn. Daar gaat het al heel snel niet met van alles en nog wat. Alleen de facturatie schijnt om één of andere redenen altijd in elke omstandigheid dan ook te werken.
Bij de dealers moet je voor zulke zaken niet zijn. Daar gaat het al heel snel niet met van alles en nog wat. Alleen de facturatie schijnt om één of andere redenen altijd in elke omstandigheid dan ook te werken.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heren bedankt voor de reacties! super 
@Mr Bean, ik heb stoelverwarming en airbag in de stoel zitten
gewoon hele stoel omgeruilt zegmaar voorderest niks mee gedaan.
Normaal zou dat geen probleem moeten zijn... maar bij mij geeft hij een rare foutmelding
De computer bij de bmw geeft aan dat de stoel airbag aan bijrijderskant de code niet herkend? geeft wel aan dat hij zit aangesloten zegmaar.
De monteur gaf aan dat we hem even opnieuw moeten coderen zodat de computer de stoel weer herkent zegmaar..
Ik ben eerst naar de garagist op de hoek geweest en die had hem uitgelezen
En die gaf al aan dat het een codatie fout was.. maar hij kon daar met zijn computer niks mee, daarom doorgereden naar de BMW en die zei inderdaad dat de stoel opnieuw gecodeerd moet worden....

@Mr Bean, ik heb stoelverwarming en airbag in de stoel zitten
gewoon hele stoel omgeruilt zegmaar voorderest niks mee gedaan.
Normaal zou dat geen probleem moeten zijn... maar bij mij geeft hij een rare foutmelding
De computer bij de bmw geeft aan dat de stoel airbag aan bijrijderskant de code niet herkend? geeft wel aan dat hij zit aangesloten zegmaar.
De monteur gaf aan dat we hem even opnieuw moeten coderen zodat de computer de stoel weer herkent zegmaar..
Ik ben eerst naar de garagist op de hoek geweest en die had hem uitgelezen
En die gaf al aan dat het een codatie fout was.. maar hij kon daar met zijn computer niks mee, daarom doorgereden naar de BMW en die zei inderdaad dat de stoel opnieuw gecodeerd moet worden....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
...dus opnieuw coderen zou ik zeggen...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors