Hihi ik ben helemaal vereerd joh. Emillio jij bent de eerste die ik bel.
Ik ga mijn stem geven aan ............. Maaij. Waarom: Nou toen ik voor het eerst een meet had bij deze club
kwam Maaij de bocht om met zijn MINI en ik werd helemaal gek toen ik die zag, super gewoon, dus Maaij mijn stem gaat naar jou.
@Hans over een maandje een Miltek is dat ook goed???
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 19 mar 2007, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
IDD: Vleugeldeuren, strepen en audio.
Wint: Torx setje, aerokit, zwartgespoten delen, mooie sound en natuurlijk de kentekenplaat
Hans: de GP is standaard al erg dik, vooral met spruitstuk en software
Blont-007: PW MCS met verstralers en aeroskirt is gewoon
Mike+Marjo: Een mooie MINI. Sportief en klassiek + ook een lekkere sound
Coen: Een van de mooiste R56 die ik heb gezien. Aerokit, JCW stoelen en velgen en in de toekomst nog de JCW spoiler
Dan die van Number 19, Ferdinand, MINI S 255 en Berthil:
Dit is gewoon weer een klasse appart
Zoveel motorisch getuned. Dit zijn pas echte MINI monsters.
De ONE/Cooper kan het echt niet opnemen tegen al deze mooie S-jes, maar ik moet zeggen dat ik mijn eigen Cooper toch wel erg gaaf vind en daar hoort Coen zeker bij, net als Sid en Menno. (Ben zeker nog een aantal vergeten, excuses hiervoor )
Mijn voorkeur gaat dan toch naar Berthil. Hij heeft gewoon zoveel aan zijn MINI gedaan dat het voor mij toch wel de "dikste" MINI is. Niet alleen motorisch, maar ook uiterlijk, onderstel, interieur etc.., en hij is NOG niet klaar
Ik vind ze allemaal super dat voorop gesteld! Maar ik heb op die van ida gestemd. Ik vind de combinatie tussen chroom, pepper white en die dakvlag echt meesterlijk.
Iedere mini is uniek, daarom is het ook zo moeilijk er 1 echte winnaar tussen uit te halen.
(dacht eerst dat de topic titel iets te maken had met sonja bakker en mini )
Ik heb zelf op Berthil gestemd. De MINI en de persoon erachter zijn voor mij ook steeds weer veel inspiratie. Hij is voor mij de number one MINI in the country.
Tuurlijk vind ik alle andere MINI's ook prachtig. De ene mooier dan de ander en ook om verschillende redenen!