Moeilijk...parkeren!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Uitlachen

19 mar 2007, 14:40

Trouwens,

Op 't werk parkeer ik m'n Cooper altijd op het uiterste parkeervak om zo het risico op deuken van openklappende deuren van "collega's" te voorkomen.
Tot nu toe heeft iedere collega die me daarvoor op de korrel had genomen minimaal 1 punt in z'n flank! :p

In parkeergarages zoek ik altijd eenzame plekken op of vakken, helemaal aan de zijkant van een rij.
Om de kans op punten te reduceren.

Ben ik nu echt :s of zijn er meerderen die zo omzichtig met hun Mini omgaan?
:mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 14:45

nee hoor, je bent niet de enige die dat doet :)
emillio
Be Mini
Be Mini

Re: Uitlachen

19 mar 2007, 14:51

Jenkins schreef:Trouwens,

Op 't werk parkeer ik m'n Cooper altijd op het uiterste parkeervak om zo het risico op deuken van openklappende deuren van "collega's" te voorkomen.
Tot nu toe heeft iedere collega die me daarvoor op de korrel had genomen minimaal 1 punt in z'n flank! :p

In parkeergarages zoek ik altijd eenzame plekken op of vakken, helemaal aan de zijkant van een rij.
Om de kans op punten te reduceren.

Ben ik nu echt :s of zijn er meerderen die zo omzichtig met hun Mini omgaan?
Standaard procedure....liever zelfs fileparkeren....ben wel eens een parkeergarage na 10 minuten zoeken weer uitgereden omdat alle beschikbare plekjes te krap naar mijn zin waren :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 15:15

Jenkins schreef:Ben ik nu echt :s of zijn er meerderen die zo omzichtig met hun Mini omgaan?
Ik ben blij dat ik niet de enige parkeer-maloot ben! Zo doe ik het meestal ook. Een plek met zo weinig mogelijk risico's. Maar wel dicht bij de ingang, want 15 minuten lopen omdat ik aan het eind van een terrein moet gaan staan heb ik ook geen zin in. :mrgreen:
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 15:17

CooperS-lightningblue schreef:
Jenkins schreef:Ben ik nu echt :s of zijn er meerderen die zo omzichtig met hun Mini omgaan?
Ik ben blij dat ik niet de enige parkeer-maloot ben! Zo doe ik het meestal ook. Een plek met zo weinig mogelijk risico's. Maar wel dicht bij de ingang, want 15 minuten lopen omdat ik aan het eind van een terrein moet gaan staan heb ik ook geen zin in. :mrgreen:
Idem dito hiero!! 8) Als je ergens hard voor werkt en trots op bent, dan ben je er toch ook zuinig op!
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mar 2007, 15:29

Ik ben ook precies hetzelfde. Ik rijd meestal ook eerst 10 minuten over een parkeerterrein of door een parkeergarage om de minst risicovolle parkeerplek te zoeken. En als er geen goeie plek is dan ga ik nog liever weer weg. En toch heb ik dan nog het gevoel dat als er toch een keer schade aan m'n auto is gemaakt, dat het wel lijkt of juist mij dit altijd overkomt. Maar ja...dat denkt iedereen waarschijnlijk.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 15:37

ik parkeer enkel in een rij, en dan nog alleen als er voor en achter voldoende plaats is

want sommige mensen zouden ze beter even opnieuw hun rijexamen laten doen :s
iDarkDesign
Transformer

19 mar 2007, 15:47

http://www.ehow.com/how_1872_parallel-park.html

;)

Ik parkeer gewoon waar er plaats is. Maar wel altijd lekker ruim.

iDD....... aso
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 mar 2007, 16:11

Hahaha bij ons is het al zo erg dat als Paul rijd en we gaan ergens parkeren dat tie al aan mij vraagt waar dat tie moet staan. :mrgreen:
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 16:16

Ben toch wel blij om te merken dat er toch veel meer mensen deze "afwijking" hebben.
8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2007, 16:32

iDarkDesign schreef:http://www.ehow.com/how_1872_parallel-park.html

;)

Ik parkeer gewoon waar er plaats is. Maar wel altijd lekker ruim.

iDD....... aso
Ja voor jou maakt het toch niet uit hoe groot de plek is, jij wringt hem er wel tussen. Bij yvonne en arjan voor, weet je dat nog?! Daar stondje echt slechts 2cm van die lantaarnpaal bij hun oprit vandaan... :shock: :shock: :shock:
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

19 mar 2007, 16:44

1cm max!

Ik zag vanmiddag mn pa PRECIES hetzelfde kunstje parkeren. en de neus van een 911 is toch ff wat langer dan die van een MINI.

iDD

Terug naar “MINI-talk”