Gelukkig rijd het allemaal gewoon, maar wat mij vooral irriteert is dat er alleen maar naar die stomme computer gekeken wordt. Zolang die niets zegt, gebeurt er echt niets.
Verder wordt komende maandag de 5e keer dat de auto na aankoop bij de dealer staat. Tot nu toe dus nog weinig plezier van gehad.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze waren de vervangende auto voor mij kwijt, dus kreeg uiteindelijk een 1 serie.
Nee, dat is een demo en de verkoper die er mee rijd was vandaag vrij. Maar heb nog een aanbieding open staan om een weekend lang met de roadster (of coupe) te rijden. Dus komt nog wel een keer.frankie schreef:Kl*te man.....Heb je wel die Coupe S meegekregen als lener?

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat mis je nu wel ja, en dat terwijl je duidelijk aangeeft wat eigenlijk het probleem kan zijn. Net als die Airco pomp, ding heeft altijd al dat geluid gemaakt. Je verwacht toch dat bij de MINI Next controle oid er wat beter naar gekeken en geluisterd wordt.frankie schreef:Zonde. Jammer he dat de computer er aan gehangen wordt en verder niks. Beetje ouderwets monteurswerk is er vaak niet meer bij bij de dealers.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of ze dat kunnen weet ik niet, maar vervuild inlaat traject (carbon build-up) is een van de mogelijkheden. Heeft er hier niet iemand zo een ding?speedy schreef:kunnen ze niet in je blok kijken zoals op filmpje?
misschien heb je wel veel roet in je inlaat kanaal
Onze sponsors