Dubman=verkocht

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2012, 10:09

ja had het al door, maar stond achteraf toch niets zinnigs zin... :mrgreen:

(alsof er nomaal wel wat zinnigs in staat :s )

:mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2012, 10:59

mushrop schreef:M'n Iphone gisteren in de plee laten vallen en die is nu dus overleden....
Die van Jannie heeft van de zomer echt 5 minuten onder water gelegen (gleed uit haar handen toen ze in de boot stapte). Ik heb de sim kaart eruit gehaald en de telefoon de hele dag op een zwarte ondergrond in de zon gelegd. 's Avonds aan iTunes gehangen en wat denk je... Ding doet het nu nog steeds perfect! Echt ongelofelijk.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2012, 11:14

peter schreef:
mushrop schreef:M'n Iphone gisteren in de plee laten vallen en die is nu dus overleden....
de telefoon de hele dag op een zwarte ondergrond in de zon gelegd..
Das extra balen dat het nu winter is dan :lol:

Zonder gekheid, vervelend zeg! Ik weet niet of het het al geprobeerd hebt, maar een haarfeun o.i.d. Wil ook nog wel eens werken
tomazz
One wheel wonder
One wheel wonder

19 dec 2012, 12:08

In de over op 40° leggen gedurende 10 min doet ook wonderen! :)
sukijohn
One wheel wonder
One wheel wonder

19 dec 2012, 13:02

Rob,

Iphone voorzicht uit elkaar halen en minstens 2 dagen in droge rijst leggen, het merk rijst maakt niet uit, :)
De rijst trekt het vocht uit de Iphone en grote kans dat hij het dan alsnog weer doet.
Dit kun je opzoeken op google en wij hebben het zelf ook geprobeerd met de Iphone van mijn dochter.
Ongelooflijk maar het werkte.

PS de Iphone van mijn dochter was ook in het toilet beland. Gelukkig wel voor de grote boodschap.
(sorry ik treed in detail :s )

Succes.

John Peerboom alias sukijohn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2012, 13:17

Thnx allen voor jullie adviezen! Hij ligt momenteel volledig opengeschroefd in een bak rijst en hij gaat vnvnd in de oven. Maatje van me gaat 'm dan weer proberen te reanimeren, dus ik hoop morgen weer meer te weten...

Voelt wel raar zo zonder telefoon, ik heb al sinds 1996 een mobieltje dus dit voelt nogal naakt.. :lol:

nou ja, we zien het wel..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
sukijohn
One wheel wonder
One wheel wonder

19 dec 2012, 13:20

Bak rijst was bij ons voldoende, of het in de oven stoppen geweldig voor de printplaat is, durf ik te betwijfelen.
En ja naakt zonder de telefoon klopt wel.

Succes en we horen wel of eea geholpen heeft.
Het is ja bijna kerst.... :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2012, 13:23

haha, ja kerst...jammer dat ikzelf de kerstman ben bij ons thuis... :lol:

Maar volgens mij maatje was de oven op 50 graden geen enkel probleem. Hij heeft er ervaring mee dus ik vertrouw maar op hem.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

19 dec 2012, 13:33

Ik weet bij wie je m hebt gebracht... weet je dat wel zeker? :mrgreen: :mrgreen:

nee gekheid, hij doet er z'n best wel voor :)
Helaas moet je af en toe wat mazzel hebben met die dingen... ze zijn toch wat kwetsbaarder dan een Nokia 3310 :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

19 dec 2012, 13:45

Mocht het nou niet werken met bovenstaande dan kan je altijd nog een nieuwe accu proberen. Die van mijn zus ging na het lang laten drogen etc alleen aan wanneer deze aan de netstroom was aangesloten. Vervolgens nieuwe accu erin a 15 euro en hij werkt weer perfect zonder enige andere schade.

Succes ermee!
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 dec 2012, 15:14

Da's niet zo mooi! Gelukkig zijn er genoeg opties aangedragen om hem weer te fixen :icon_top: Hopen dat het lukt !
Voordeel is nu wel dat je weer tijd hebt voor andere dingen :wink: !
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 02:25

:lol: :lol: :lol: :lol:
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

23 dec 2012, 12:28

en?
kan je alweer appen??
Gr Werner
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 12:49

nee dat nog niet...maar kan jou wel vertellen dat je een S bumpert op je Cooper moet gooien :mrgreen:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”