Wie van jullie heeft wel eens een onderdeel of zijn hele auto gewrapt? Ben benieuwd naar foto's!
Heeft iemand al gedurfd om zijn mini goud te wrappen?
Mini Wrappen
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn verschillende MINI's waar een deel of geheel zijn gewrapt.
Ik weet dat Bart (Batje) zijn zijschermen, zijn broertjes dak, mijn tankdop en nog vele andere dingen heeft gewrapt..
Goed? Hoe goud is goud? Echt glimmend goud?
Ik weet dat Bart (Batje) zijn zijschermen, zijn broertjes dak, mijn tankdop en nog vele andere dingen heeft gewrapt..
Goed? Hoe goud is goud? Echt glimmend goud?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Robert
- NMC Moderator
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgensmij mag het ook niet in NL.. Dacht ergens ooit gehoord/gelezen te hebben dat niet meer dan XX% (30?) glimmend/spiegelend mag zijn
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht

En het kleine spul is helemaal goed onopvallend te doen.

Dit is helemaal waar. Maar als je het tacktisch aanpakt en hele panelen plakt. Valt het al een stuk minder op.Comparco schreef:Aan de randjes zie je uiteraard dat het een wrap is maar daarnaast ben ik nu minder bang voor vogelpoep op het dak.

En het kleine spul is helemaal goed onopvallend te doen.

- tomazz
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb mijn mini volledig ( op dak en spiegels na ) mat grijs gewrapt.
Ik moet zeggen, bij mij zie je nauwelijks dat hij gewrapt is, op een paar kleine foutjes na. ( Rechter achterpaneel heb ik iets te ver weggesneden en zie je een heel klein beetje de originele kleur. ) Dat moet ik nog eens opnieuw doen.
Zie mijn syr voor foto's: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=28864
Moet dringend nog eens goede foto's maken. Maar wacht nog even op een levering met wat mods!
Trouwens: Nog steeds op zoek naar velgen
Ik moet zeggen, bij mij zie je nauwelijks dat hij gewrapt is, op een paar kleine foutjes na. ( Rechter achterpaneel heb ik iets te ver weggesneden en zie je een heel klein beetje de originele kleur. ) Dat moet ik nog eens opnieuw doen.
Moet dringend nog eens goede foto's maken. Maar wacht nog even op een levering met wat mods!

- marcous
- One wheel wonder
Bericht
Spiegel kan je er zo afhalen maar de deurklink wordt een moeilijker verhaal denk ik? Heb je ook de achterlichten verwijderd??
Staan op Youtube ook wel wat handige filmpjes van mini wrappen!
Hoe lang ben je bezig geweest met de hele auto te wrappen? Zit er over te denken om het ook zelf te doen..tomazz schreef:Ik heb mijn mini volledig ( op dak en spiegels na ) mat grijs gewrapt.
Spiegel kan je er zo afhalen maar de deurklink wordt een moeilijker verhaal denk ik? Heb je ook de achterlichten verwijderd??
- tomazz
- One wheel wonder
Bericht
De spiegels zijn inderdaad makkelijk. De deurklinken is een heel ander verhaald ja. Binnenpanelen moeten eruit en het raam is bij mij ook eruit gegaan. Om alles terug in elkaar te zetten heb ik hulp gekregen van een bevriende carrossier. Ik kreeg het raam er niet meer goed is. Achterlichten heb ik er ook uit gehaald ja.
Zelf carwrappen is wel helemaal niet gemakkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, en de folie is toch ook behoorlijk duur.
Ik zou dus toch eerst wat kleine tests doen om te kijken hoe het lukt en om de folie wat te leren ' kennen '.
Gr
Thomas
Ik denk in totaal zo'n 25 uur.marcous schreef:Hoe lang ben je bezig geweest met de hele auto te wrappen? Zit er over te denken om het ook zelf te doen..tomazz schreef:Ik heb mijn mini volledig ( op dak en spiegels na ) mat grijs gewrapt.
De spiegels zijn inderdaad makkelijk. De deurklinken is een heel ander verhaald ja. Binnenpanelen moeten eruit en het raam is bij mij ook eruit gegaan. Om alles terug in elkaar te zetten heb ik hulp gekregen van een bevriende carrossier. Ik kreeg het raam er niet meer goed is. Achterlichten heb ik er ook uit gehaald ja.
Zelf carwrappen is wel helemaal niet gemakkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, en de folie is toch ook behoorlijk duur.
Ik zou dus toch eerst wat kleine tests doen om te kijken hoe het lukt en om de folie wat te leren ' kennen '.
Gr
Thomas
Onze sponsors