R53; Goodbye my friend! P97
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eerst een pre-cat (verdikking net na 1e lambda) en dan iets later de cat zoals we m kennen..
Nope.. je hebt dr 2.Ronsworld schreef:Bij mijn weten zit er maar 1 onder.
Eerst een pre-cat (verdikking net na 1e lambda) en dan iets later de cat zoals we m kennen..

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben zelf geen echte harde muziek liefhebber, maar goed geluid kan ik altijd waarderen. Sinds ik mn Audi niet meer heb ben ik het toch echt gaan missen, het volle en zuivere geluid. Ach.. dan maar zonder poes rijden en heb je andere herrie 
Helaas gaf ook dat niet alle voldoening dus al eens rond gekeken naar een andere set boxen en/of subwoofer.
Tijdens de meet bij de IKEA afgelopen vrijdag bij Karin in de MINI gezeten..
Toen ik thuis kwam meteen eens gekeken wat zoiets moest kosten.. toen marktplaats.. nouja.. het gevolg:

200W, 102dB actieve subwoofer!
Het lijkt alsof het scheef is, maar het is een mooie vlakke vloer geworden!
De sub is speciaal gemaakt voor in de achterbank. Je kan gewoon alles erop zetten. De sub is belegd met een antisliplaag. Deze zal ik wegens diefstalgevoeligheid nog beleggen met tapijt.. nouja.. ik.. Bart
Waar mijn achterbank is?
Batje (BackYardWrapsolutions) is zo'n heerlijk handig jong dat ik nu een custom rearseatdelete heb!
Morgen weer een drukke dag gepland:
Om een uurtje of 8 vertrek ik vanaf thuis richting het gezellige Zuiden. Rob(clubman) gaat mij helpen (of ik hem
) met het vervangen van de supercharger, waterpomp en krukassensorringetje.
Daarna gezellig naar Breda voor wat (welverdiende) oliebollen!
Als het goed is gaan we de volgende dag naar Nederweert (tuningfactory).
Daar zal ik de JCW injectoren en bougies nog 'even' vervangen en dan zal die eindelijk op de bank gaan voor een nieuw stel hersenen!
Het begintpunt ligt op 162,8PK. Wie weet waar het zal komen?!

Helaas gaf ook dat niet alle voldoening dus al eens rond gekeken naar een andere set boxen en/of subwoofer.
Tijdens de meet bij de IKEA afgelopen vrijdag bij Karin in de MINI gezeten..
Toen ik thuis kwam meteen eens gekeken wat zoiets moest kosten.. toen marktplaats.. nouja.. het gevolg:

200W, 102dB actieve subwoofer!
Het lijkt alsof het scheef is, maar het is een mooie vlakke vloer geworden!
De sub is speciaal gemaakt voor in de achterbank. Je kan gewoon alles erop zetten. De sub is belegd met een antisliplaag. Deze zal ik wegens diefstalgevoeligheid nog beleggen met tapijt.. nouja.. ik.. Bart

Waar mijn achterbank is?
Batje (BackYardWrapsolutions) is zo'n heerlijk handig jong dat ik nu een custom rearseatdelete heb!
Morgen weer een drukke dag gepland:
Om een uurtje of 8 vertrek ik vanaf thuis richting het gezellige Zuiden. Rob(clubman) gaat mij helpen (of ik hem

Daarna gezellig naar Breda voor wat (welverdiende) oliebollen!
Als het goed is gaan we de volgende dag naar Nederweert (tuningfactory).
Daar zal ik de JCW injectoren en bougies nog 'even' vervangen en dan zal die eindelijk op de bank gaan voor een nieuw stel hersenen!
Het begintpunt ligt op 162,8PK. Wie weet waar het zal komen?!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Smeed
- Be Mini
Bericht
Hihihi
Richard nu jij en ikke ook "wat" meer herrie maken dan aan het begin van 2012, moet je natuurlijk ook zorgen dat de herrie (muziek) IN de Mini in verhouding staat. Ik ben super tevreden over mijn nieuw plaatje in de kofferbak, dus .....
Anders horen we geen deuntjes meer.
Morgen is vanaf 9.00 uur Garage Nooitgedacht geopend en laat de boterhammen thuis want de lunch en avond eten wordt verzorgd door Catering Nooitgedacht
Daarna gezellie samen naar Breda, ennnnn sneeuwwitje gaat ook mee
Tot morgen vriend, we horen je wel komen
Richard nu jij en ikke ook "wat" meer herrie maken dan aan het begin van 2012, moet je natuurlijk ook zorgen dat de herrie (muziek) IN de Mini in verhouding staat. Ik ben super tevreden over mijn nieuw plaatje in de kofferbak, dus .....

Anders horen we geen deuntjes meer.
Morgen is vanaf 9.00 uur Garage Nooitgedacht geopend en laat de boterhammen thuis want de lunch en avond eten wordt verzorgd door Catering Nooitgedacht

Daarna gezellie samen naar Breda, ennnnn sneeuwwitje gaat ook mee

Tot morgen vriend, we horen je wel komen

Onze sponsors