Steven's R59 - Mini JCW Roadster - NIEUWE UPDATES!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Clubhouse
Garlic Chef

13 dec 2012, 17:54

Steven schreef:Ik voelde mij inderdaad al een pak beter toen ik met open dak en zwaar geknal naar huis reed daarnet :zon

Heb eindelijk na lang wachten mn Swissvax Concorso wax binnengekregen 8) De Roadster moet blinken hehe :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gokje: aangekocht bij Wax It? :mrgreen:

Roadster staat er strak bij. 8)
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 dec 2012, 18:14

De producten zijn inderdaad aangekocht bij Wax-it :mrgreen:
Op hun site staan enkele foto's van mijn vorige Mini bij 'kort overzicht'.. Sindsdien ben ik mij beginnen te verdiepen om zelf ook zo'n prachtig resultaat te kunnen bekomen :D

@ Biermagnaat & louissvdd76: Het is jammer genoeg geen 507, maar zoals op de nummerplaat staat; een BMW 503 :D Op de plaats van de Mini stond tot kort ook een prachtige wagen..

@ MiniJefkeuh: Dank u! Ik was te lui om een stoel te gaan halen, dus dan maar in de koffer gaan staan op de sokken :mrgreen:
Oraan57
One wheel wonder
One wheel wonder

17 dec 2012, 09:08

Steven schreef:Wat een rotweek heb ik achter de rug, en de nieuwe week is nog slecht begonnen.

Vorige week woensdag heb ik moeten vaststellen dat er iemand tegen mijn velg en zijpaneel (net voor de linkerdeur) gereden heeft.
Resultaat: beschadigde velg en een mooie deuk in het paneel.
Gelukkig hebben ze de deuk kunnen uitkloppen, je ziet er niets meer van. Jammer genoeg ben ik daardoor wel € 150,- kwijt. Schade aan de velg is nog niet gemaakt.

Maar vandaag reed ik de autosnelweg op en goh, wat reed die Mini raar! Ik naar de kant... Conclusie, platte band... Achteraf vastgesteld dat er een schroef inzit :s De band was al hevig aan het dampen, die is dus naar de vaantjes. Tbeste van al: die schroef komt 99% zeker vanop de parking bij mij op het werk. Waarschijnlijk door nalatigheid van één van de collega's :cry:

Tzit me even tegen, nu mag ik twee runflat-banden gaan vervangen... Terwijl ik eigenlijk vandaag rubber op de ASA's wou gaan leggen :(

Na 5 weken met de nieuwe Mini te rijden al zo'n pech, ik heb er even geen zin meer in :'(
Ik heb ook al 2 x een drama gehad met mijn roadster. Dame die er in is gereden(hele nieuwe deur en een nieuwe zijkant en de andere x diepe krassen waardoor de motorkap opnieuw gespoten moest worden en weer na 3 weken de striping er weer op kon. Hoop dat het nu hierbij blijft..
I LIKE MY CAR MINI ROADSTER
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 dec 2012, 23:28

Oraan57 schreef:
Steven schreef:Wat een rotweek heb ik achter de rug, en de nieuwe week is nog slecht begonnen.

Vorige week woensdag heb ik moeten vaststellen dat er iemand tegen mijn velg en zijpaneel (net voor de linkerdeur) gereden heeft.
Resultaat: beschadigde velg en een mooie deuk in het paneel.
Gelukkig hebben ze de deuk kunnen uitkloppen, je ziet er niets meer van. Jammer genoeg ben ik daardoor wel € 150,- kwijt. Schade aan de velg is nog niet gemaakt.

Maar vandaag reed ik de autosnelweg op en goh, wat reed die Mini raar! Ik naar de kant... Conclusie, platte band... Achteraf vastgesteld dat er een schroef inzit :s De band was al hevig aan het dampen, die is dus naar de vaantjes. Tbeste van al: die schroef komt 99% zeker vanop de parking bij mij op het werk. Waarschijnlijk door nalatigheid van één van de collega's :cry:

Tzit me even tegen, nu mag ik twee runflat-banden gaan vervangen... Terwijl ik eigenlijk vandaag rubber op de ASA's wou gaan leggen :(

Na 5 weken met de nieuwe Mini te rijden al zo'n pech, ik heb er even geen zin meer in :'(
Ik heb ook al 2 x een drama gehad met mijn roadster. Dame die er in is gereden(hele nieuwe deur en een nieuwe zijkant en de andere x diepe krassen waardoor de motorkap opnieuw gespoten moest worden en weer na 3 weken de striping er weer op kon. Hoop dat het nu hierbij blijft..
Das ook wel dik balen zeg :s

Daarnet toch een heerlijke avond gehad, het was droog, 8°C dus dakje open en knallen maar :rijden
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 dec 2012, 15:07

Nu dat de ASA's verkocht zijn, ben ik aan het twijfelen om de Linea Corse LM replica's te koop..

Ze zijn nog beschikbaar in goud of gunmetal met gepolierde rand... Het liefst had ik ze in het zilver gewild, maar die zijn niet meer leverbaar. :(

Dus het wordt GOUD of GUNMETAL...

Wat verkiezen jullie? Goud geeft in mijn ogen een frissere look, geeft meer kleur aan de wagen? Gunmetal is iets meer racy?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 15:38

Onder jou WS zou ik zeker gunmetal nemen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
pocket rocket
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 dec 2012, 15:38

zou voor goud gaan geeft direct iets anders dan zilver of gunmetal.
maus105
Bonkey

22 dec 2012, 15:41

Gunmetal is meer sporty!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 dec 2012, 00:53

gun metal
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2012, 12:31

speedy schreef:gun metal
X2 , maar misschien kan er iemand een photoshoppie voor je maken :D
MCS 2004
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2012, 12:44

Precies mijn gedachte!
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2012, 13:03

Waar doe jij de kunststof randen mee? Swissvax protection matt? En blijft dit lang zitten?
maus105
Bonkey

27 dec 2012, 13:39

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”