Blue Chaser's Clubman need more low P262

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 15:37

Mooi ding Geer! Alleen jammer dat hij geen stuuriwelbedienong en automatische airco heeft. Maar aan de andere kant, als je dat niet belangrijk vind maakt het geen klap uit natuurlijk...

Leuke familie-ride! :wink: :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 15:38

mooie wagen en idd waardige opvolger :D
burn rubber not your soul

Afbeelding
maus105
Bonkey

22 dec 2012, 15:42

Mooie opvolger :D
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 16:25

Erg mooie gezinsbak, zou een leuke opvolger zijn! 8)
Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 19:42

mushrop schreef:Mooi ding Geer! Alleen jammer dat hij geen stuuriwelbedienong en automatische airco heeft. Maar aan de andere kant, als je dat niet belangrijk vind maakt het geen klap uit natuurlijk...

Leuke familie-ride! :wink: :mrgreen:
Hey die Rob ,

Stuurwielbediening heb ik op deze ride maar ik gebruik het eigenlijk nooit en Esther al helemaal niet ..
Al zien die knopjes er wel leuk uit :wink: ..
Voor airco geld voor mij eigenlijk het zelfde verhaal , die gebruik ik eigenlijk ook bijna niet ..
Die paar dagen per jaar dat de zon schijnt rij ik eigenlijk altijd met mijn raam open ..
Ik rij dan ook bijna alleen maar kleine afstanden , eens als je in de file rijdt in de knallende zon is het fijn dat je wat koeling hebt ..
Maar gewone airco is op zo'n moment voldoende voor mij ..
Ik ga er kwa opties niet erg op vooruit idd de R53 had er meer maar ik zit ook tegen een budget aan te kijken ..
Zeker omdat zowel Esther als ik een dag minder gaan werken ..
Dit is meteen de rede dat ik voor een Cooper ben gaan kijken en geen S al zal ik dat koppel erg gaan missen :(
Maar ooit komt er een R53 terug naast de (misschien) Clubman..
Die dingen koop je nu al voor relatief weinig laat staan over een aantal jaar ..

Groetjes Rob ,
Geer
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 20:23

Klopt, goede en wel overwogen keuze! Hoop dat jullie er uit komen! Vind Esther het wat?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

22 dec 2012, 20:46

clubman is altijd goed ;)
Gr Werner
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 21:55

mushrop schreef:Klopt, goede en wel overwogen keuze! Hoop dat jullie er uit komen! Vind Esther het wat?

Esther twijfelt op dit moment nog ..
Beetje mijn schuld eigenlijk , ik ben altijd een VAG man in hart en nieren geweest en voor het Mini-tijdperk heb ik op een peugeot 205gti na altijd volkswagen en audi gereden ..
Ik had mijn zinnen op een A3 SB of A4 avant gezet en haar een beetje lekker gemaakt met dik aangeklede audi's op het internet ..
Dus Esther was de rede dat we Mini zijn gaan rijden maar nu wil ze eigenlijk toch liever Audi vooral vanwege de ruimte ..
Mij maakt het eigenlijk op dit moment niet zo veel uit (met een lichte voorkeur voor audi :wink: )
Maar gezien ik bij het adres waar ik mijn vorige 2 mini's heb gekocht ik voor mijn R53 een goed en redelijk bedrag terug krijg is voor mij de keuze eigenlijk al gemaakt ..
Alleen Esther moet nog om , maar dat is me tot nu toe altijd al gelukt :wink:
3e kerstdag gaan we even kijken bij de Clubman ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 23 dec 2012, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 22:01

haha, mooi verhaal :mrgreen: Gaat vast goedkomen, have fun dan 3e kerstdag!

Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 22:01

boris_brznjef schreef:hele goede keuze jammer dat er al veel van je r53 zoals rims weg zijn maar dat maakt het weer makkelijk om opnieuw te gaan zoeken!
De rota le mans imitatie's zijn NOG in mijn bezit :mrgreen:
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 22:06

Blue Chaser schreef:
boris_brznjef schreef:hele goede keuze jammer dat er al veel van je r53 zoals rims weg zijn maar dat maakt het weer makkelijk om opnieuw te gaan zoeken!
De rota le mans imitatie's zijn NOG in mijn bezit :mrgreen:
Staan vast en zeker erg mooi onder die Clubman.. :wink:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 01:45

mushrop schreef:stuuriwelbedienong
Zou zo een afrikaans woord kunnen zijn :mrgreen: :mrgreen:
Zoiets als asseblief :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 07:41

Heb je die Rota's nog? Volgens mij is Ossie nog op zoek naar een setje.. Maar zouden ook erg dik staan onder die Clubman idd!

Blue Chaser schreef:
mushrop schreef:stuuriwelbedienong
Zou zo een afrikaans woord kunnen zijn :mrgreen: :mrgreen:
Zoiets als asseblief :D
:mrgreen:

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

23 dec 2012, 08:25

idd een leuke familie rijd 8)

Terug naar “Show your ride”