Ervaringen software tuning R56/55 Cooper S
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Sportknop aan = voor als ik erin rij...
Sportknop uit = voor als mijn vrouw erin rijdt...parklaneworks schreef:Met de sportknop uit ploft de uitlaat niet, met de sportknop aan wel!
Sportknop aan = voor als ik erin rij...
- marcous
- One wheel wonder
Bericht
Www.chiptuningexperience.nl
Heb van meerdere mensen vernomen dat dat een goed bedrijf is.. Wel duurder maar standaard 2 jaar motor garantie!
Heb van meerdere mensen vernomen dat dat een goed bedrijf is.. Wel duurder maar standaard 2 jaar motor garantie!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze ontwikkelen en scrhijven de software volgens mij niet zelf, maar kopen in bij derden. Het is ook het eerste bedrijf dat ik ken dat montage kosten rekent voor het flashen van software
En lees voorde gein eens de voorwaarden van die motorgarantie (wat feitelijk een verzekering is waarvan de premie wel in de ppijs is doorberekend...)......

En lees voorde gein eens de voorwaarden van die motorgarantie (wat feitelijk een verzekering is waarvan de premie wel in de ppijs is doorberekend...)......
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze vragen €500 voor de tuning en dan nog eens 100 voor de montage
Dus ik kan daar ook tunen zonder montage? of wat?
Geniaal!marcous schreef:Www.chiptuningexperience.nl
Ze vragen €500 voor de tuning en dan nog eens 100 voor de montage

Dus ik kan daar ook tunen zonder montage? of wat?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chiptuning Experience Nederland werkt met de nieuwste technieken op het gebied van vermogensoptimalisatie. Tegenwoordig worden de meesten auto’s geoptimaliseerd via de diagnosestekker. De gegevens van het motormanagement worden uitgelezen en vervolgens gewijzigd. Het programmeren gebeurt geheel zonder demontage of solderen.
Aan de elektronica is na de vermogensoptimalisatie van buitenaf niets te zien en ook met een diagnoseapparaat bij de dealer kan de gewijzigde software niet worden herkend. Het vermogen en koppel zijn alleen te meten op een vermogenstestbank.

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes met je garantieIndien Opdrachtgever fabrieksgarantie op het voertuig heeft en indien er aan de voorwaarden is voldaan, garandeert Chiptuning Experience Nederland B.V voorts, gedurende maximaal de resterende periode van de fabrieksgarantie en nimmer meer dan de door de fabriek verstrekte garantie, het eenmalige herstel c.q. de eenmalige vervanging van onderdelen van het voertuig, waarbij onomstotelijk dient komen vast te staan dat de gebreken aan deze onderdelen het gevolg zijn van de levering / installatie en / of het gebruik van de Software en niet zijn ontstaan door fabrieksfouten of misbruik, normaal gebruik en / of slijtage: de motor, de aandrijflijn, het complete mechanische deel, de (automatische) versnellingsbak (en alle hiertoe behorende delen) en de elektrische installatie (die in verband staat met het motormanagement).

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, en laat je niks wijs maken over detectie: bij een geschil kan BMW Nederland je precies vertellen op welke dag/datum de software is aangepast! 

- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht
Correct!
Telkens wanneer de computer van je BMW/Mini herschreven wordt door wie dan ook, wordt er een unieke serial en checksum toegevoegd in de ECU.
Serials geschreven door BMW/Mini zijn in Munchen bekend, serials van tuners staan niet in hun lijst.
Concreet dus wanneer je ECU in een BMW/Mini garage uitgelezen wordt en er een onbekende serial tussen staat komt er netjes een rood kruis achter je chassisnummer.
Weg garantie!

Telkens wanneer de computer van je BMW/Mini herschreven wordt door wie dan ook, wordt er een unieke serial en checksum toegevoegd in de ECU.
Serials geschreven door BMW/Mini zijn in Munchen bekend, serials van tuners staan niet in hun lijst.
Concreet dus wanneer je ECU in een BMW/Mini garage uitgelezen wordt en er een onbekende serial tussen staat komt er netjes een rood kruis achter je chassisnummer.
Weg garantie!

Onze sponsors