Marcel.no...... Eindelijk knutsel weer !! :-)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 17:17

Als jullie willen kan ik een topic aanmaken voor 2013 en het een en ander uitgaan zoeken net als ik zeg kom nu al 10 jaar in Noorwegen elk jaar 1 of 2 keer. Wil best het een en ander ander uitzoeken. Kijken of er animo voor is en ja de route die ik voor ogen heb is Op vrijdag de boot, zaterdag aankomen de zaterdag naar bergen rijden via de bergpassen. Zaterdag de rit van bergen naar kristiaansand. (de mooiste weg van europa volgens topgear en Michelin) Daar overnachten en op zondag de boot naar Denemarken door Denemarken weer terug naar Nederland. Nou dat is een weekend waar je geheugenkaarten te kort komt voor je kamera dus bij interesse wil ik het uitzoekenheb genoeg adressen in Noorwegen. En de route is dus in het midden en zuiden van Noorwegen. Ik hoor het wel

Groet Casper :Foto
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 dec 2012, 17:27

tja daar wel een witte kerst :cry:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 17:31

Mijn vriendin is niet zo van de meetings, maar was meteen enthousiast toen ik dit vertelde... 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 17:49

lijkt mij ook wel echt tof, alleen vind ik een weekend wel wat kort. Kunnen we er niet een paar dagen van maken? Zeg een stuk of 5, dan hebben we er ook nog wat aan. Anders zit je zo te jagen lijkt me.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 17:52

Ok stel voor als er tussen de 5 en tien mensen interesse hebben ik het uit ga zoeken. Kosten kunnen meevallen hoor hangt van de luxe af die je wilt je betaald namelijk per hut dus als je een hut gaat delen is het goedkoper als je een hut voor je zelf wilt DUS BIJ MINIMAAL 5 mini's ga ik het uitzoeken + de Noorwegen mini man >) Dan ga ik er na de feestdagen mee aan de slag
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 17:53

Casper, maak anders alvast een feeler aan in het "events 2013 topic", dan weten we wier hier eventueel zin in hebben.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 dec 2012, 18:04

is alleen voor mini's rob! dus geen mx5 :P :P
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:04

Ok gaan ik doen check het even zo
Afbeelding

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:29

Ragnar schreef:is alleen voor mini's rob! dus geen mx5 :P :P
ik heb de Dubman gelukkig nog! :mrgreen:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”