FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:42

Mocht ik je vrijdag uit het oog verliesen onderweg dan kan ik elk geval horen welke richting je op gaat. :() heb gisteren en hoop tips gehad hier ovr uitlaten en ik had gisteren en mailtje gestuurd naar Beek auto Racing en heeft meteen vandaag terug gemaild ga in het voor jaar voor de Akropovic ben benieuwd hoe dat tegen elkaar klinkt
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:44

Ja heel eerlijk het geluid van een R56 met akro is Zo megadik en nog veel dikker als je de downpipe neemt is echt dikke shit
burn rubber not your soul

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:44

Casper schreef:Mocht ik je vrijdag uit het oog verliesen onderweg dan kan ik elk geval horen welke richting je op gaat. :() heb gisteren en hoop tips gehad hier ovr uitlaten en ik had gisteren en mailtje gestuurd naar Beek auto Racing en heeft meteen vandaag terug gemaild ga in het voor jaar voor de Akropovic ben benieuwd hoe dat tegen elkaar klinkt
Ojah ik zal me inhouden :mrgreen:

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:49

weet nog niet of ik ook de downpipe neem want dan wordt het wel erg luid ben ik bang maar de acro wordt het zeker. En je hoeft je voor mij niet in te houden hoor. Weet me plaats qua vermogen daar kan die S niet tegen op dat weet ik. Ben heel benieuwd
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:51

Nee doe gewoon relax heen rijden lekker genieten..... :mrgreen:

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:53

Ja dat komt wel goed kerel

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 20:56

Is toch best :mrgreen:

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 21:01

Volgens mij krijg je het nog moeilijk met kiezen :rijden Vind het allemaal leuk dus ga maar in goed gesprek met je zelf. Is me eerste meet dus weet niet wat kan verwachten maar als ik het lijstje bekijk komt er aardig wat volk op af. In iedergeval meer dan op de Foodstrip wat daar was ik met ik, mezelf en me eigen :lachuh
Afbeelding

franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 21:03

Nee ik krijg het niet moeilijk de GP gaat never nooit weg komt er eerder 1 bij......

En dat van de foodstrip dat was jammer

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 21:17

Nee idd wij waten de enige die tijd hadden nou vind een meeting leuk maar niet me 2 man :lol:

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 21:21

Gewoon domme pech kan gebeuren toch. en ik bedoelde niet jou Franklyn want dat lijkt me duidelijk dat je niet twijfelt maar ik bedoel dat Boris er nog niet uit is wat hij gaat doen vrijdag zelf rijden of toch maar met 1 van ons meerijden.
Afbeelding

franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 21:24

Ooooo hahaha zo bedoel je..... Ja boris heeft opk een mooie S dus waarom niet Zelf rijden..... :mrgreen:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”