Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ziet er goed uit hoor dikke auto en petje af dat je dat allemaal zelf doet

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na 8 jaar 1x een andere connector? Ik koop wel gewoon een nieuw stekkertje.boris_brznjef schreef:geef zelf ook maar toe dat het een waardeloos iets is. 1 van de redenen waarom ik het wel bij een sporadisch cdtje branden hou.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Dat is ook weer waar boris!. maar als we kijken naar alle andere leveranciers is het elke keer wel anders. voor beeld een carkit in de auto.. want niet alles is te zeggen voor blauwtand.
MAar nogmaals als je meerde app in huis hebt met een iphone/ipod dock dan is het wel jammer. maar ja dat is ook marketing..

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja hoor!
iPodje (Nano) onder de kerstboom, met lightning adapter
Dus gelijk maar even op zoek naar zo'n adaptertje als Martijn laat zien.
En zo snel mogelijk kijken of de interface ingeleerd kan worden.
@Rob-Boris - ik red ook geen dag met m'n iPhone, daarom heb ik vnvd ook de duracel noodlader gekregen. Goed voor 3 uur extra prik. Ook handig als ik straks op wintersport m'n gps-tracker aan heb staan (of zomers tijdens het bergwandelen).

@Rob-Boris - ik red ook geen dag met m'n iPhone, daarom heb ik vnvd ook de duracel noodlader gekregen. Goed voor 3 uur extra prik. Ook handig als ik straks op wintersport m'n gps-tracker aan heb staan (of zomers tijdens het bergwandelen).
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ME LIKEEEMartijnGizmo schreef:Mooie update, hier nog de beter kloppende snelshop...![]()

burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wel leuk dat iedereen onze oude Clubbie zo mooi vind.. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat wist je al maar als rianne dat ook zo gaat doen succes verzekerd hahamushrop schreef:wel leuk dat iedereen onze oude Clubbie zo mooi vind..
burn rubber not your soul

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Heb op een apple forum gelezen dat het niet gaat werken... Althans met de iphone 5 icm met de adapter naar de oude kabel.. ben wel heel benieuwd. Dit was een van de redenen dat ik vanuit mijn 4S 16GB overgestapt ben naar de 4S 32GB en niet naar een iphone 5...Cannuccia schreef:Ja hoor!iPodje (Nano) onder de kerstboom, met lightning adapter
![]()
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zou wel suf zijn....
We gaan het zien.... Anders heb ik ook nog een 4Gb iPod Mini uit 2004, die moet dan toch wel werken? Of zou die dan weer te oud zijn

We gaan het zien.... Anders heb ik ook nog een 4Gb iPod Mini uit 2004, die moet dan toch wel werken? Of zou die dan weer te oud zijn

Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even een quicksearch gedaan en het lijkt erop dat alleen het afspelen van video's in BMW's en MINI's niet wordt ondersteund met de nieuwe lightning plug, omdat er geen analoog video signaal wordt doorgegeven.
Maar dat kon sowieso al niet met mijn MINI volgens mij. Ik denk alleen met MINI Connected ofzo.
Voor de rest zou alles gewoon moeten werken.
Maar dat kon sowieso al niet met mijn MINI volgens mij. Ik denk alleen met MINI Connected ofzo.
Voor de rest zou alles gewoon moeten werken.
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
Onze sponsors