Hallo allemaal,
In mei 2012 heb ik een mini one uit 2003 gekocht. Ik heb al divere foto's bekeken met betrekking tot de stripes.
Wat is het mooiste op mijn mini?
Alvast bedankt!
Gr. Joyce
Advies gevraagd stripes
- Bassie10
- Leerling Mini lid
Bericht
Is natuurlijk puur een mening, maar ik zou voor iets unieks gaan.
Ik zou een dikkere striping nemen in het midden. Zoals deze:

En dan ipv normaal zwart een black on black print. Zwart en een donkere tint grijs of zwart glans en zwart mat. Kon geen beter voorbeeld vinden.

Dat je het eigenlijk alleen ziet als je goed kijkt. En als je dan toch bezig bent trek dan ook die print sticker over het gehele dak net als het voorbeeld.

En dan ipv normaal zwart een black on black print. Zwart en een donkere tint grijs of zwart glans en zwart mat. Kon geen beter voorbeeld vinden.

Dat je het eigenlijk alleen ziet als je goed kijkt. En als je dan toch bezig bent trek dan ook die print sticker over het gehele dak net als het voorbeeld.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt Dennis (Dennisvdh = z'n forumnaam) even een PM sturen. Hij kan je met alles helpen. Ontwerpen, stickers maken, plakken etc. Dan kun je maken cq kiezen wat je wil en voor iets echt unieks gaan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Eens met Rob in het kader van Dennis de Stickerplakker.
Besteed ook eens een half uurtje in het "getunede MINI's topic" - plaatjes kijken = ideetjes krijgen.
Besteed ook eens een half uurtje in het "getunede MINI's topic" - plaatjes kijken = ideetjes krijgen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- sanderw
- One wheel wonder
Bericht
hoi, waar kan ik die "dikke" stripes krijgen,... Vind ze wel bruut !!!
Edit: voor een r50
Bassie10 schreef:Is natuurlijk puur een mening, maar ik zou voor iets unieks gaan.
hoi, waar kan ik die "dikke" stripes krijgen,... Vind ze wel bruut !!!
Edit: voor een r50
Laatst gewijzigd door sanderw op 31 dec 2012, 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ja!
Gr, Marcel
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer: