R53; Goodbye my friend! P97
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Want standaard heb je 330cc. De JCW zijn 380cc.
Jij kan toch ook niet ineens de 550cc steken? Of..?
Bougies kan wel.. maar dat is 3sec werk
Wat ik weet niet..marcel700 schreef: subwoofer ben ik Fcking jaloers op !
Je kan de bougies en de JCw injectoren toch gewoon bij rob monteren ?
Want standaard heb je 330cc. De JCW zijn 380cc.
Jij kan toch ook niet ineens de 550cc steken? Of..?
Bougies kan wel.. maar dat is 3sec werk
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Om de bougies te verwisselen moet ik de IC er idd ff af halen.. maar dat is ook 10min werk. Is op die volgende 15dkm genieten te verwaarlozen
haha
Maar toch skip ik het wisselen van de injectoren toch ff
Dan moet toch alles er af, dus daarom ook dan de bougies pas
Maar toch skip ik het wisselen van de injectoren toch ff
Dan moet toch alles er af, dus daarom ook dan de bougies pas
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Veghel
Bericht

In t nieuwe jaar moet je maar eens langs komen. Als de woofer aangesloten is. Gaan we er iets moois van maken
Dank u dank uBMX schreef:
Het lijkt alsof het scheef is, maar het is een mooie vlakke vloer geworden!
De sub is speciaal gemaakt voor in de achterbank. Je kan gewoon alles erop zetten. De sub is belegd met een antisliplaag. Deze zal ik wegens diefstalgevoeligheid nog beleggen met tapijt.. nouja.. ik.. Bart
Waar mijn achterbank is?
Batje (BackYardWrapsolutions) is zo'n heerlijk handig jong dat ik nu een custom rearseatdelete heb!
In t nieuwe jaar moet je maar eens langs komen. Als de woofer aangesloten is. Gaan we er iets moois van maken
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
De dag begon gister (voor mij) al zeer vroeg. De wekker stond op 7uur
Om vervolgens om 8uur fris en fruitig in de auto te zitten, gewapend met een facelift-supercharger, waterpomp, bougies en een krukassensor O-ring, richting het Zuiden.
Rond een uurtje of 9 was ik stipt op tijd aangekomen. Om vervolgens eens rustig te gaan zitten wachten tot de motor aanraakbaar afgekoeld was. Ondertussen waren Michel (Misjul) en Rajko (Raj) ook gearriveerd bij "Garage Nooitgedacht".
Om 10uu begon de ellende, alles loshalen.
Rajko, Rob, Michel en ik gingen de MINI met zn 4en te lijf. Wat resulteerde dat de intercooler, bumper en achterliggende balken in ongeveer 3seconde verwijderd waren.


Rajko had het na een minuut of 10 wel weer gezien en is samen met Karin (Smeed) allerlei (hoe kan het ook anders) zoete snacks wezen halen.
Rob sleutelde op ervaring alles uitelkaar.

Michel had de challenger al een keer gesloopt en herbouwd dus die wist alles nog
ofso.. ongeveer.. huh? dit hoort anders toch? ... ...


Toen het spannend werd, de riemspanner ontspannen, kwam Rajko ook weer ff kijken (en helpen)


Rond het middaguur kwamen de lokale ***artiesten los..
Karin heeft het allemaal professioneel vastgelegd

Om genoeg ruimte te creëren werd er gebruik gemaakt van spacers
check die offset!

Toen kwam een moment dat ik ook zowaar aan het helpen ging
De oude chager eruit krijgen ging wat lastiger dan verwacht.
Dus missen er wat foto's en was de charger verdwenen. Toen toch alles open lag meteen de krukassensorring vervangen. Uiteraard wat vloeibare pakking erbij en terug de boel.

Charger had ik al eerder deels uitelkaar gehaald. De olie heb aan beide kanten vervangen.

De charger met de nieuwe waterpomp. De 17% pully zat er al een maandje of 2 op. Ter bescherming van de pully zit dr wat ducktape overheen (voor de oplettende kijker).

Het terugplaatsen van de chager ging een stukje sneller.

Daarna reste alleen nog het terug bouwen van alles en nieuwe koelvloeistof erin mikken.


Bij deze wil ik nog bedanken:
Rob nogmaals uberbedankt voor alle hulp, de garage, missende schroefjes; ringetjes; boutjes en moertjes, en de kennis!
Michel want ook die heeft hard gewerkt!
Rajko, voor het geouwehoer
Karin, voor het runnen van "Cartering Nooitgedacht"vergeten foto's te maken toen en van je shirt
Uiteraard zijn er ook nog rijervaringen.. want nondeju!!!!
Met de vorige charger en standaard pully haalde ik 11psi boost. Nu met fl-chager en 17% pully, zonder software, draai ik 17psi!!! Het is echt een gekkenhuis! (3e versnelling 6000rpm)
Gister met een natte ondergrond kreeg ik bij ineens volgas geven bij 70/80 per uur in zn 3 nog steeds spinnende wielen!
Als je op het gas gaat voel je heel even de versnelling die ik al had maar dan.. dan begint die te trekken en er komt haast geen eind aan! Wat een feest! WOEHOEW!
Volgende week zaterdag, 5 januari, reis ik af naar Nederweert. Dan zal de software (custom) worden aangepast.
Wie komen dr kijken/luisteren/ouwehoeren? Rob, Karin, Rajko.. wie nog meer?
Ik zal nog even kijken of het mogelijk is een run te maken met de setup zoals die nu is. Dan weet iedereen hier meteen wat er (ongeveer) gebeurd als je alleen een pully wisselt
Voordat de software wordt aangepast steek ik nog JCW injectoren.
Ik kan niet wachten wat dr nog meer los komt!
Rond een uurtje of 9 was ik stipt op tijd aangekomen. Om vervolgens eens rustig te gaan zitten wachten tot de motor aanraakbaar afgekoeld was. Ondertussen waren Michel (Misjul) en Rajko (Raj) ook gearriveerd bij "Garage Nooitgedacht".
Om 10uu begon de ellende, alles loshalen.
Rajko, Rob, Michel en ik gingen de MINI met zn 4en te lijf. Wat resulteerde dat de intercooler, bumper en achterliggende balken in ongeveer 3seconde verwijderd waren.


Rajko had het na een minuut of 10 wel weer gezien en is samen met Karin (Smeed) allerlei (hoe kan het ook anders) zoete snacks wezen halen.
Rob sleutelde op ervaring alles uitelkaar.

Michel had de challenger al een keer gesloopt en herbouwd dus die wist alles nog


Toen het spannend werd, de riemspanner ontspannen, kwam Rajko ook weer ff kijken (en helpen)


Rond het middaguur kwamen de lokale ***artiesten los..
Karin heeft het allemaal professioneel vastgelegd

Om genoeg ruimte te creëren werd er gebruik gemaakt van spacers

Toen kwam een moment dat ik ook zowaar aan het helpen ging
De oude chager eruit krijgen ging wat lastiger dan verwacht.
Dus missen er wat foto's en was de charger verdwenen. Toen toch alles open lag meteen de krukassensorring vervangen. Uiteraard wat vloeibare pakking erbij en terug de boel.

Charger had ik al eerder deels uitelkaar gehaald. De olie heb aan beide kanten vervangen.

De charger met de nieuwe waterpomp. De 17% pully zat er al een maandje of 2 op. Ter bescherming van de pully zit dr wat ducktape overheen (voor de oplettende kijker).

Het terugplaatsen van de chager ging een stukje sneller.

Daarna reste alleen nog het terug bouwen van alles en nieuwe koelvloeistof erin mikken.


Bij deze wil ik nog bedanken:
Rob nogmaals uberbedankt voor alle hulp, de garage, missende schroefjes; ringetjes; boutjes en moertjes, en de kennis!
Michel want ook die heeft hard gewerkt!
Rajko, voor het geouwehoer
Karin, voor het runnen van "Cartering Nooitgedacht"vergeten foto's te maken toen en van je shirt
Uiteraard zijn er ook nog rijervaringen.. want nondeju!!!!
Met de vorige charger en standaard pully haalde ik 11psi boost. Nu met fl-chager en 17% pully, zonder software, draai ik 17psi!!! Het is echt een gekkenhuis! (3e versnelling 6000rpm)
Gister met een natte ondergrond kreeg ik bij ineens volgas geven bij 70/80 per uur in zn 3 nog steeds spinnende wielen!
Als je op het gas gaat voel je heel even de versnelling die ik al had maar dan.. dan begint die te trekken en er komt haast geen eind aan! Wat een feest! WOEHOEW!
Volgende week zaterdag, 5 januari, reis ik af naar Nederweert. Dan zal de software (custom) worden aangepast.
Wie komen dr kijken/luisteren/ouwehoeren? Rob, Karin, Rajko.. wie nog meer?
Ik zal nog even kijken of het mogelijk is een run te maken met de setup zoals die nu is. Dan weet iedereen hier meteen wat er (ongeveer) gebeurd als je alleen een pully wisselt
Voordat de software wordt aangepast steek ik nog JCW injectoren.
Ik kan niet wachten wat dr nog meer los komt!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Almere
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Hij schrijft veel software, ook voor andere bedrijven
Ik ga naar TuningfactoryKoenv schreef: Enjoy man, ben benieuwd naar je software, naar welk bedrijf ga je?
Hij schrijft veel software, ook voor andere bedrijven
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Lekker bezig gozer! En thnx hé 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors


















