M'n hele auto zit weer onder de vogelkak! En niet van die kleine mussenpoepjes.... Nee dikke meeuwenflatsen.
iDD....... heeft echt een hekel aan al dat geschijt!
Jep, met name op de achterklep. Deze zijn met gewoon wassen niet weg te halen of je krijgt er zelfs een klein streepje van. Ik "klei" deze weg.Maaij schreef:Hebben jullie ook last van die hele kleine puntjes wat op roest/koper lijkt (PW MINI)?
Yep...lijkt een beetje op slijpsel van een slijpschijf...zitten ook muurvast...maar kleien doet wonderenMini Poeper schreef:Jep, met name op de achterklep. Deze zijn met gewoon wassen niet weg te halen of je krijgt er zelfs een klein streepje van. Ik "klei" deze weg.Maaij schreef:Hebben jullie ook last van die hele kleine puntjes wat op roest/koper lijkt (PW MINI)?
Zijn in het begin wat gelige stipjes of streepjes en naar gelang ze langer op je auto zitten worden ze donkerder. Inderdaad roest bruinige kleur. Het is volgens mij de shit van bijen! Als je flink poetst gaan ze er wel van af maar dan moeten ze eerst wat inweken.Maaij schreef:Hebben jullie ook last van die hele kleine puntjes wat op roest/koper lijkt (PW MINI)?
Onze sponsors