I know, is ook absoluut geen verwijt aan jou!parklaneworks schreef:Wat een mafkezenWilcoos schreef:Breeman... Tja de vorige eigenaar had er nogal wat aan gedaan hemushrop schreef:wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.
Waar was dat eigenlijk? Breeman of Den Haag?heb hem maar vriendelijk ingekopt door dringend aan te geven dat er een standaard S bumper op zat bij oplevering, en ik de auto bij hun gekocht heb, dus geen boodschap eraan heb wat de vorige eigenaar en mee heeft uitgevreten.
!! Ze weten zeker niet wat een diffusor is! By the way, de motor is altijd standaard gebleven.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Foto's komen nog wel, vanmiddag verder niet aan toe gekomen.
Het is erg mooi en kwaliteits spul, en ook echt een oem vervanging. Demper zit er tot op detail hetzelfde uit. Voor zover ik nu kan oordelen is hij stugger, maar vind het niet minder comfortabel. Ook lijkt het of hij nu beter uitbreekt/glijd en dat was wel leuk
Het is erg mooi en kwaliteits spul, en ook echt een oem vervanging. Demper zit er tot op detail hetzelfde uit. Voor zover ik nu kan oordelen is hij stugger, maar vind het niet minder comfortabel. Ook lijkt het of hij nu beter uitbreekt/glijd en dat was wel leuk
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kijk nou, de forge intercooler voor weinig...
http://www.aliexpress.com/item/intercoo ... 88063.html
Wordt geleverd zonder de klemmen van forge, kosten delen door te bestellen met meerdere personen is mogelijk. Alleen zegt de site niet te leveren in nederland.
http://www.aliexpress.com/item/intercoo ... 88063.html
Wordt geleverd zonder de klemmen van forge, kosten delen door te bestellen met meerdere personen is mogelijk. Alleen zegt de site niet te leveren in nederland.
Onze sponsors