Wij zijn op zoek naar coureurs (in bezit van een race licentie) die het leuk vinden om een seizoen danwel enkele wedstrijden te racen in de Cooper Cup 2007. We zijn op zoek naar gezellige mensen die zin hebben in een leuke ervaring willen rijden voor de laagste prijs.
Klinkt goed toch?
Racen in een MINI Cooper met 4 man, al vanaf €7.500,= p.p. inclusief transport van de raceauto, preparatie, inschrijving en kleine slijtagedelen voor een heel seizoen. Exclusief schades. interesse? mail dan even naar [email protected]
Arrive and Drive
M7 racing & Divitec Racing bieden het “arrive & drive” concept aan. Dit houdt in dat rijders een bepaald bedrag per seizoen betalen (bijv. verkregen uit sponsoring) en hiervoor in een volledig geservicede race auto kunnen stappen. ‘s Ochtends aankomen en dan: “koffie, kwalificeren en racen”. En na afloop rechtstreeks naar huis.
Rijders gezocht voor seizoen 2007
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het nog steeds een raar concept. Betalen om te mogen rijden!
Niet wat voor jou, Hans?
iDD
Niet wat voor jou, Hans?
iDD
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoezo eigenlijk? Lijkt mij juist heel logisch. Als je lid wordt van een sportclub, moet je ook je lidmaatschap betalen om gebruik te kunnen maken van de faciliteiten. De formule hier lijkt me niet veel anders. Je wordt "lid" en in ruil daarvoor krijg je tijdens races de beschikking over de M7 faciliteiten zoals de auto en preparatie. What's weird about that? Eerder drempelverlagend.iDarkDesign schreef:Ik vind het nog steeds een raar concept. Betalen om te mogen rijden!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Onze sponsors