Ik hoop de Mini medio half januari weg te brengen voor het spuiten van het dak. De wielen zijn (ongeveer) eind januari klaar en deze worden dan direct op de recent (nieuw) binnengekomen banden gemonteerd.
Vergeten te vermelden in verband met drukte op mijn stagebedrijf, mijn huidige werkgever en met mijn opleiding dat ik eind oktober ben geslaagd voor mijn rijbewijs en dus hiermee al de eerste kilometers heb kunnen maken met de Mini.
Wat hoop ik nu nog te gaan doen?
- Glaasjes van knipperlicht geel maken.
- Origineel Mini logo monteren op de motorkap.
- (in overweging) eventueel de grille te voorzien van één die van gaas is.
- De tankdop heb ik voorlopig uitgesteld (wegens de hoeveelheid werk die het met zich meebreng).
- Haaienvin antenne (monteren als hij terugkomt van het spuiten van het dak).
- Sierlijst op de achterklep zwart plasti dippen.
Ik heb ook mooie zwarte sierdeksels / sidescuttles (in Engelse stijl) gezien. Helaas zijn deze alleen geschikt voor Mini vanaf het bouwjaar 2005 (R56).
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr (excuus de link werkte niet).
In de toekomst (niet tijdsgebonden):
- Verlagen door middel van een schroefset.
- Eventueel achterbank verwijderen en een subwoofer inbouwen of rolkooi.
- Cooper S motorkap + bumperpakket.
Persoonlijk vind ik dit een Mini waar die van mij gelijk aan moet gaan worden:
Mini -Marco-
- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
Bericht
Een kentekenplaat met oplegletters vraag ik voor mijn verjaardag in de zomer (lijkt me wel een leuk en origineel verjaardagscadeau). Verder wil ik mijn achterlichten voorzien van een laag blacklight.
Over de witte strepen op de motorkap twijfel ik enorm. Suggesties / adviezen en meningen zijn altijd welkom!
Over de witte strepen op de motorkap twijfel ik enorm. Suggesties / adviezen en meningen zijn altijd welkom!
- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Mini -Marco-
Weten jullie toevallig hoe je de rugleuning van de achterbank kunt verwijderen? Hij is volledig losgemaakt, ook bij de schroef in het middenstuk alleen klemt hij bij de zijkanten onder het raam?
Laatst gewijzigd door Mini -Marco- op 04 aug 2013, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
Bericht
Mini -Marco- nieuwe foto's op pagina 2
Het is weer tijd voor een update van mijn Mini.

Ook heb ik de achterbank verwijderd en moet hier nog een rolkooi in worden gebouwd:

Dit is een foto waarbij je kunt zien dat de achterlichten zijn voorzien van backlight:

De oude grill heeft plaats moeten maken voor deze aero grill.

En deze foto gewoon omdat het kan:

Ook heb ik de achterbank verwijderd en moet hier nog een rolkooi in worden gebouwd:

Dit is een foto waarbij je kunt zien dat de achterlichten zijn voorzien van backlight:

De oude grill heeft plaats moeten maken voor deze aero grill.

En deze foto gewoon omdat het kan:

- Mini -Marco-
- Leerling Mini lid
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Onze sponsors