Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini
- maus105
- Bonkey
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb daar een handige programmatje voor: Tyre. http://www.tyretotravel.com/louisvdd76 schreef:Mag ik een vraag stellen over je TomTom op je Iphone? Kun je hier ook routes naar toe uploaden die je eerst op je PC in google maps hebt uitgezet?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar niet op de iPhone met TomTom...frankie schreef:Ik heb daar een handige programmatje voor: Tyre. http://www.tyretotravel.com/louisvdd76 schreef:Mag ik een vraag stellen over je TomTom op je Iphone? Kun je hier ook routes naar toe uploaden die je eerst op je PC in google maps hebt uitgezet?

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Zelf heb ik de TomTom app paar jaar geleden braaf gekocht via de Apple App-store. Mooie is wel dat ik al paar keer een update incl 'verse kaart' bij heb gekregen (wel ff 2Gb downloaden dus dat moet je niet over 3G doen
)
Ook staat de app bij mijn vrouw op haar iPhone. Kwestie van even met je eigen apple-id aanmelden en dan installeren.
Why are you asking? Wil je routes voorprogrammeren? Zelf neem ik dan meestal de iPad mee met paar screenprints van Google Maps waar de route is ingezoomd voor belangrijke knooppunten. Is in het buitenland vaak meer dan genoeg voor uren stuurplezier.
Filmpje Toeren in Haute Languedoc
Hmm... Geen idee eigenlijk... Op mijn vorige TomTom Go720 heb ik wel eens zo'n CD met allerlei voorgeprogrameerde routes geinstalleerd die je dan vanaf de TomTom zelf kon uitkiezen. TomTom op de iPhone is wel wat beperkter. Je kunt er bij niet met de PC app TomTom Home verbinding mee maken als je de iPhone aankoppelt enzo. Ook kun je volgens mij geen POI's (lees eigen selectie flitspalen) mee installeren zonder te jailbreaken.louisvdd76 schreef:Mag ik een vraag stellen over je TomTom op je Iphone? Kun je hier ook routes naar toe uploaden die je eerst op je PC in google maps hebt uitgezet?
Zelf heb ik de TomTom app paar jaar geleden braaf gekocht via de Apple App-store. Mooie is wel dat ik al paar keer een update incl 'verse kaart' bij heb gekregen (wel ff 2Gb downloaden dus dat moet je niet over 3G doen

Ook staat de app bij mijn vrouw op haar iPhone. Kwestie van even met je eigen apple-id aanmelden en dan installeren.
Why are you asking? Wil je routes voorprogrammeren? Zelf neem ik dan meestal de iPad mee met paar screenprints van Google Maps waar de route is ingezoomd voor belangrijke knooppunten. Is in het buitenland vaak meer dan genoeg voor uren stuurplezier.
Filmpje Toeren in Haute Languedoc
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Goed en slecht nieuws vandaag....
Bij laatste km's in het dorp voor ik thuis was ging de bandenspanningsverlichting ineens op rood. Gelukkig run-flat dus voorzichtig naar huis gereden, lekker gegeten, kids naar bed en toen op zoek naar een benzinepomp met een werkende pomp. Helaas..... Alles bevroren met -8C
Gelukkig nog een goede vriend met een kompressor dus daar maar langs. Eigenlijk geen noemenswaardig probleem met de spanning op alle 4 de banden. Ook geen OBD foutboodschappen dus lampje maar gereset. Zal wel een sensor zijn die de kou / pekel niet snapt?
Mooi was wel dat er bij thuiskomst een pakketje lag te wachten. Eindelijk die echt mooi carbon kappen voor de buitenspiegels! Van het weekeinde maar eens monteren!

Bij laatste km's in het dorp voor ik thuis was ging de bandenspanningsverlichting ineens op rood. Gelukkig run-flat dus voorzichtig naar huis gereden, lekker gegeten, kids naar bed en toen op zoek naar een benzinepomp met een werkende pomp. Helaas..... Alles bevroren met -8C
Gelukkig nog een goede vriend met een kompressor dus daar maar langs. Eigenlijk geen noemenswaardig probleem met de spanning op alle 4 de banden. Ook geen OBD foutboodschappen dus lampje maar gereset. Zal wel een sensor zijn die de kou / pekel niet snapt?
Mooi was wel dat er bij thuiskomst een pakketje lag te wachten. Eindelijk die echt mooi carbon kappen voor de buitenspiegels! Van het weekeinde maar eens monteren!

One life, live it!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
gaat vast mooi worden dol op Carbon spullen 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Ben ook weer aardig gerustgesteld na alle uitleg op Bandenspanning-topicpeter schreef:Wat is het slechte nieuws dan?![]()
One life, live it!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice, beter dan die overzetkapjes!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
nadat plastic A-stijl balkje al was afgebroken door de vrieskou vermoed ik dat ik risico nog maar even wat vermijd dat de klipjes gaan breken
zodra temperatuur dus weer wat aantrekt ga ik de wissel eens doen.
ik lees eigenlijk hier overal dat het kwestie is van losklikken en wisselen, maar waar staat de meest duidelijke 'howto'?

zodra temperatuur dus weer wat aantrekt ga ik de wissel eens doen.
ik lees eigenlijk hier overal dat het kwestie is van losklikken en wisselen, maar waar staat de meest duidelijke 'howto'?
One life, live it!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Dikke spiegelkappen!
... Het is altijd even schrikken wanneer er een lampje of geluidje afgaat in de Mini, had ik vorige week met het geluidssein dat het 3°C is O.o ik schrok me een bult xD
Al geluk is er niets mis en heb je mijn pakketje goed ontvangen! Nu monteren die handel, 'tgaat super staan!

Al geluk is er niets mis en heb je mijn pakketje goed ontvangen! Nu monteren die handel, 'tgaat super staan!

Onze sponsors