Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
meeeerrrrr foto's!! 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo hèhè lange dag....
Om 07:15 vertrokken, Daiel opgepikt bij Deventer en toen doorgereden naar Roy.
Bij het plaatsen gingen de stadslichtjes kapot, dus gelijk maar LED laten plaatsen.
Roy bedankt voor het plaatsen, Rob bedankt voor je reisgezelschap en Daiel en Sven gezellig dat jullie langs kwamen!
Ok, let's get started!

Roosters etc monteren

En op de Dubman, met LED

Jeuj

Voorlopig nog even zonder kentekenplaat. Kijken hoe lang het duurt, want nog voor ik thuis was had ik al politie achter me aan.....
Ze begonnen eerst over de Speedy-mod, die er dus maar afgehaald
Kentekenpapieren laten zien en uitgelegd dat de voorbumper er echt net op zat (was ook wel te zien aan de vieze motorkap en schone bumper en de standaard bumper in de achterbak
) en dat ik de kentekenplaat nog moest bevestigen.
Ze waren wel gecharmeerd van de Dubman. "Het is een diesel toch?" "Ja" "Ok, staat die DD achterop voor een speciale uitvoering ofzo?"
"Ehm..... nee, da's een geintje"

Om 07:15 vertrokken, Daiel opgepikt bij Deventer en toen doorgereden naar Roy.
Bij het plaatsen gingen de stadslichtjes kapot, dus gelijk maar LED laten plaatsen.
Roy bedankt voor het plaatsen, Rob bedankt voor je reisgezelschap en Daiel en Sven gezellig dat jullie langs kwamen!
Ok, let's get started!

Roosters etc monteren

En op de Dubman, met LED

Voorlopig nog even zonder kentekenplaat. Kijken hoe lang het duurt, want nog voor ik thuis was had ik al politie achter me aan.....

Ze begonnen eerst over de Speedy-mod, die er dus maar afgehaald

Kentekenpapieren laten zien en uitgelegd dat de voorbumper er echt net op zat (was ook wel te zien aan de vieze motorkap en schone bumper en de standaard bumper in de achterbak

Ze waren wel gecharmeerd van de Dubman. "Het is een diesel toch?" "Ja" "Ok, staat die DD achterop voor een speciale uitvoering ofzo?"
"Ehm..... nee, da's een geintje"

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erg mooi geworden, ook die combi met die nieuwe LED lichten super geworden 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie mod!
Natuurlijk ook veel interessanter dan een voorbumper.frankie schreef:![]()
![]()
Die DD was waarschijnlijk de reden dat je aan de kant gezet werd. Dat wilden ze met eigen ogen zien

Onze sponsors