Onze R55 -> weer wat gedaan

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

03 jan 2013, 20:27

volgende week maandag wordt er een carkit ingebouwd in de auto.
heb gekozen voor de Parrot uit de MKi serie.
alles wordt weggestopt achter het dash, zodat ik geen schermpje ofzo ergens heb.
Ze gaan de carkit zo aansluiten dat het geluid over de speakers komt en ik kan opnemen/ neerleggen met de button op het stuur.

nu ben ik er nog niet uit hoe en wat en waar ik (evt) de craddle wil.
ook dat de carkit een oplaad en mp3 functie heeft.

EN..
er zit ook geen navi in de auto, dus daar gebruik ik de telefoon ook wel eens voor.

Wat voor ideen hebben jullie of hoe hebben jullie het opgelost?

ps het gaat om een Iphone 4 ( van mijn vrouw)

alvast bedankt
Gr Werner
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jan 2013, 20:50

Als je hem ook voor de navi gaat gebruiken zou ik hem naast je toerenklok installeren. of links in de hoek op je dashboard. succes met kiezen
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Erwinner
Be Mini
Be Mini

03 jan 2013, 21:58

Ik heb een TomTom iPhone actieve houder incl GPS versterker bij marktplaats op de kop getikt voor 25,- en deze hangt nu links van het stuur. Net binnen handbereik en nog prima zicht....

Afbeelding
One life, live it!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2013, 07:40

Ik had bij me vorige auto met een speciale zuignap naast me toerenteller zitten. Zou persoonlijk niet een zuignap op het raam doen i.v.m. diefstal ze hebben hier in de buurt vaak ingebroken bij auto's met en afdruk van een zuignap op de voorruit in de hoop dat (en vaak was dat ook zo) de tom tom of smart phone met houder en al onder de stoel of in het dashboardkasje lag.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

04 jan 2013, 10:59

Volgens mij gaan de navigatie aanwijzingen van je telefoon ook over de Parrot carkit.
Tenminste zo werkt het met mijn Parrot kit (is wel een wat ouder typje mk3200 LS icm Nokia)

Ron.
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

04 jan 2013, 12:06

ik zag ook een craddle die net als de bns uitvoering "rond" de toerentellen gaat.
ik ben er nog niet helemaal uit.
blijf me svp helpen mensen ;)
Gr Werner
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jan 2013, 17:05

Ik heb een houder van Brodit, een proclip met daarop een iPhone-houder. De proclip wordt tussen het dashboard geklemd, geen gaten in het dashboard dus en toch goed bereikbaar.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2013, 17:21

Heb vandaag tijdens me nachtdienst gemaild met dat bedrijf in Amerika zijn inderdaad aardige mensen gelinkt met ze via facebook is grappig dan zoeken ze iemand met de zelfde auto waar hun spullen opzitten. Kreeg foto's via me facebook van een jongen met coupe uit Dubai :P Mooie spullen verkopen ze (hij had alleen een soort van dierenvellen als matten in zijn auto geen gezicht :lachuh zal hot zijn in Dubai)

Heb een lijstje gemaakt wat ik eind van maand ga bestellen nog bedankt voor de tip :icon_top:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erwinner
Be Mini
Be Mini

04 jan 2013, 19:15

Cannuccia schreef:Ik heb een houder van Brodit, een proclip met daarop een iPhone-houder. De proclip wordt tussen het dashboard geklemd, geen gaten in het dashboard dus en toch goed bereikbaar.
Klinkt goed! Heb je misschien een foto?
One life, live it!
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

05 jan 2013, 09:08

ben ik wel benieuwd naar ja
Gr Werner
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2013, 11:30

kunnen jullie vandaag in Nieuwegein zien. Maar is "gewoon" een Brodit klem. Al gegoogled?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

06 jan 2013, 21:35

Zaterdag is onze dochter 5 jaar oud geworden.
Ze wilde alles van Barbie hebben.
dus wat heeft ze gekregen...

Afbeelding
Gr Werner
Erwinner
Be Mini
Be Mini

06 jan 2013, 21:52

wernerisabelle schreef:Zaterdag is onze dochter 5 jaar oud geworden.
Ze wilde alles van Barbie hebben.
dus wat heeft ze gekregen...

Afbeelding
Great fun! Die wil ik ook voor het barbiehuis van onze dames! Waar heb je 'm vandaan?
One life, live it!
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

07 jan 2013, 10:16

bij bart smit.
samen met het beach house ;)
Gr Werner

Terug naar “Show your ride”