Famos R53 (MrSmith)
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Heb je ff een frontale foto van je scherm ter inspiratie?Is zeker de moeite waard om het te proberen, kost je ongeveer 10euro en eigen tijd.
winterscherm is 3euro, 1 witte spuitbus, 2 zwarte watervaste stift, 2 watervaste kleuren stiften voor de ogen.
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Ik zal morgen even foto's opzoeken en anders wel even foto's maken voor je.louisvdd76 schreef:Heb je ff een frontale foto van je scherm ter inspiratie?Is zeker de moeite waard om het te proberen, kost je ongeveer 10euro en eigen tijd.
winterscherm is 3euro, 1 witte spuitbus, 2 zwarte watervaste stift, 2 watervaste kleuren stiften voor de ogen.
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
coole strobo!
zoiets moet ik ook nog hebben voor de rally.
Waar komt deze vandaan?
en hoe sluit je um aan?
zoiets moet ik ook nog hebben voor de rally.
Waar komt deze vandaan?
en hoe sluit je um aan?
Gr Werner
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo dat hoeven ze ook maar 1 keer te zien en dan ben jen de sjaak
Maar neemt niet weg dat het LEUK is

Maar neemt niet weg dat het LEUK is

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
hahah de strobos zijn alleen voor fun.. gewoon xje 's avonds op snelweg of bij meetingje ofzo.. zal nauwelijks tot niet gebruikt worden..
@Karin.. heb de afgelopen tijd nog niet heel veel gemod meer hoor.. heb wel een voorraad aan mods klaar liggen voor de lente.. je ziet ze wel voorbij komen tegen die tijd..
@Karin.. heb de afgelopen tijd nog niet heel veel gemod meer hoor.. heb wel een voorraad aan mods klaar liggen voor de lente.. je ziet ze wel voorbij komen tegen die tijd..
Onze sponsors