Daan73's BRG Cooper R50
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekkage checken idd remlicht 3de achterlichten raam rubber mini logo enz enz......daar kan je allemaal lekkage krijgen
burn rubber not your soul

- Daan73
- Leerling Mini lid
Bericht
M'n oude Leon heeft 4x uitlaten en 3x turbo's (K03, GT2560R, GT2860RS) gezien. Bij de laatste update liet ik de o.a. aanpassen: gesmede zuigerstangen, andere S3 zuigers, Ross Machine Racing inlaatspruitstuk, VR6 gasklephuis, Fidanza vliegwiel, versterkte Sachs koppeling, 440cc injectoren, AP Racing remmen + andere ecu installeren voor diverse instellingen/weersomstandigheden. De lol ging er vanaf toen de teller op + EUR 6.000,- stond en ik niet door de apk kwam. Uiteindelijk bleek 1x van de nieuwe injectoren niet goed te zijn en te druppelen waardoor er teveel uitstoot was. Ondertussen had ik een leaseauto (en buikpijn...) dus de auto met pijn in het hart weg gedaan.
Is met een normale Cooper allemaal niet van toepassing
Zonder overdreven veel turbodruk was het vermogen wel leuk:

Is met een normale Cooper allemaal niet van toepassing

Zonder overdreven veel turbodruk was het vermogen wel leuk:

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uitlaatspruitstuk, bewerkte kop, grotere gasklep, licht vliegwiel, scherpe nokkenas, andere injectoren, software op maat en je hebt bijna net zoveel vermogens als een standaard Cooper S met hoge kilometerstand... 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gebalanceerde krukas andere zuigers andere drijfstangen oliekoelers dikkere charger - turbo blok opboren enz enz enz
Goed voor 300 a 330 pk
Goed voor 300 a 330 pk

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd is wel een beter ideeMartijnGizmo schreef:Dan zou ik toch gewoon met een Cooper-S-blok beginnen...

- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht

(en gaat hij volgende jaar een volledig opgevoerde mini verkopen voor een cinquecento ofzo
)
Re: Daan73 z'n Cooper R50
Als ik dit hier zo lees, helpen jullie m ....... NOTDaan73 schreef:Geen Cooper S dus. M'n vorige hobby auto (Seat Leon VT +300pk) liep nogal uit de klauwen qua geld wat ik erin gestoken dus moest aan zelfbescherming doen.

(en gaat hij volgende jaar een volledig opgevoerde mini verkopen voor een cinquecento ofzo

Laatst gewijzigd door Mini-Cooper op 05 jan 2013, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Daan73 z'n Cooper R50
Dan helpen we daar wel mee...Mini-Cooper schreef:(en gaat hij volgende jaar een volledig opgevoerde mini verkopen voor een cinquecento ofzo)

- maus105
- Bonkey
Bericht
Super vet al die waardes, maar eerlijk gezegd zou ik gewoon een beetje optisch tunen en als je echt meer vermogen wil, een cooper S kopen.
Je leest jammer genoeg toch veel ellende met tuning.
Persoonlijk ben ik van mening dat 180pk lekker is en alles boven de 200pk niet heel veel toevoegd als je hem gebruikt in het alle daagse verkeer, maar nogmaals mijn mening
. Heb je nog foto's van de leon?
Je leest jammer genoeg toch veel ellende met tuning.
Persoonlijk ben ik van mening dat 180pk lekker is en alles boven de 200pk niet heel veel toevoegd als je hem gebruikt in het alle daagse verkeer, maar nogmaals mijn mening

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors