Nieuw stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 08:24

Welkom !! :wink:
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 mar 2011, 15:19

Hartelijk dank allemaal! Net hem even laten verzekeren. Is toch een stukje duurder dan mijn Alfa. Maar ach dat mag de pret niet drukken.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 17:10

Hoi Xantijn! Veel plezier met je MINI! 8)

p.s. vond het al zo'n bekende nickname, volgens mij heb je die op andere fora ook gebruikt? :roll:
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 mar 2011, 17:24

Dat klopt ik herinner jou nog van het Alfa 147 forum (hiervoor had ik een 147)! En daar gebruikte ik deze nickname ook. Je hebt dus en een MINI en een GTA?! Super combinatie wat mij betreft. :D Mijn nieuwsgierigheid komt nu wel naar boven. Welke van de twee vind je leuker?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 17:28

Allemaal bla bla... Hij heeft geen van beide! Rijd gewoon met een ouwe perenkist in de rondte...

:mrgreen: :s :mrgreen:
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 17:39

Klopt helemaal Peter! :mrgreen: :mrgreen: Een hok van 13 jaar oud :mrgreen: :mrgreen:

Maar om de vergelijking tussen mijn ex R53 en ex GTA te maken, de R53 was wat speelser, maar de GTA een serieuzere auto, merkbaar krachtiger en sneller ook. Met allebei enorm veel lol gehad, maar de GTA heeft toch een streepje voor op de R53, heeft misschien ook te maken met het feit dat een GTA een stuk zeldzamer is. :roll: :roll:

Nog een verschil, iedereen vindt een MINI leuk, maar alleen echte liefhebbers zien het bijzondere van een GTA.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 22:12

peter schreef:Allemaal bla bla... Hij heeft geen van beide! Rijd gewoon met een ouwe perenkist in de rondte...

:mrgreen: :s :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 mar 2011, 17:25

Nice One Xantijn!

Nog alles gelukt met die versnellingsbak?
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 mar 2011, 23:29

frankie schreef:Klopt helemaal Peter! :mrgreen: :mrgreen: Een hok van 13 jaar oud :mrgreen: :mrgreen:

Maar om de vergelijking tussen mijn ex R53 en ex GTA te maken, de R53 was wat speelser, maar de GTA een serieuzere auto, merkbaar krachtiger en sneller ook. Met allebei enorm veel lol gehad, maar de GTA heeft toch een streepje voor op de R53, heeft misschien ook te maken met het feit dat een GTA een stuk zeldzamer is. :roll: :roll:

Nog een verschil, iedereen vindt een MINI leuk, maar alleen echte liefhebbers zien het bijzondere van een GTA.
Duidelijk verhaal! Ik vind ze beide erg gaaf, maar zo´n 6 cilinder is toch wel geweldig.

Heb vandaag de MINI opgehaald! Wat een feest, de aflevering was mooi verzorgd, en wat zag hij er mooi uit, als nieuw bijna. Gelijk een lekker stuk met het dak open gereden. Heerlijk! Vriend van mij een ritje gegeven en hij had gelijk even wat foto´s gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door nieuw op 12 mar 2011, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2011, 23:48

Hele mooie combinatie, en mooie foto's! Veel plezier ermee.

Kan je geen nummerplaat laten maken die matched bij de kleur van je mini? :)
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

05 jan 2013, 14:17

Zo, dit wordt wel weer even een schopje in mijn topic. Ik heb de MINI nu bijne twee jaar. Wat een geweldige auto, hij rijdt echt super en elke rit is weer een plezier. :D

Mijn moeder was ookal mini fan maar nadat ze een aantal keer in mijn auto heeft gereden is de vonk bij haar helemaal over geslagen en heeft ze besloten zelf ook een MINI te kopen. Het is uiteindelijk wel een Countryman Cooper S All4 geworden, de auto heeft alle mogelijke opties inclusief de automaat. Ook echt een geweldige auto! Nu is het alleen nog wachten tot de afleverings datum.. Wij zijn al aan het aftellen.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 03:39

nieuw schreef:Zo, dit wordt wel weer even een schopje in mijn topic. Ik heb de MINI nu bijne twee jaar. Wat een geweldige auto, hij rijdt echt super en elke rit is weer een plezier. :D

Mijn moeder was ookal mini fan maar nadat ze een aantal keer in mijn auto heeft gereden is de vonk bij haar helemaal over geslagen en heeft ze besloten zelf ook een MINI te kopen. Het is uiteindelijk wel een Countryman Cooper S All4 geworden, de auto heeft alle mogelijke opties inclusief de automaat. Ook echt een geweldige auto! Nu is het alleen nog wachten tot de afleverings datum.. Wij zijn al aan het aftellen.
Alle mogelijke opties O JEEEEE ik voel weer een lijstje aankomen met mods voor je. Want geloof me, ze verzinnen ze waar je bij staat had de illusie dat ik redelijk wat opties had maaaaaaaaaaaaaaaaaar. Het lijstje is gemaakt voor mijn auto :lachuh dus die voor jou zou ook geen probleem zijn. En eerlijk is eerlijk kan altijd mooier
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

07 jan 2013, 15:45

Haha daar heb je helemaal gelijk in. Hoewel als we het fabrieksoptie lijstje nagaan dan zijn de opties die te krijgen waren bijna allemaal aangestreept.
Dit is hem geworden trouwens.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 15:55

Mooie auto hoor, moet even wennen aan zwarte auto witte wielen. Zou het zelf niet gauw doen maar staat er strak bij.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 19:04

witte wielen zijn juist te gek Casper. Je poetst je alleen helemaal suf. En denk je een paar maandjes van "ik doe het later wel een keertje" dan kun je ze opnieuw laten poedercoaten/spuiten omdat alle remstof ingebakken is. Maar ze blijven vet, witte wheels!

Mooie ride! Moet nog wel even een paar fatsoenlijk eindstukken op die uitlaat.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”