Mijn eerste Mini...? JAWEL! Gekocht! Zie p. 2

Stel je hier even voor.
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 jan 2013, 20:35

@Comparco dat is inderdaad een leuke. En met JCW pakket :)

Op dit moment kijk ik nog om naar een Cooper S, met wat meer opties. Maandag komt er een voor me binnen, daar ga ik naar kijken. Ik kijk ook bewust naar wat courante kleuren als zwart en grijs ivm eventuele inruil over een paar jaar. Moet beetje voorzichtig zijn met de centjes these days.Maar als ik maandag niet slaag, zal ik met jou eens contact opnemen. Op zich missch niet eens zo'n gek idee om voor minder een coopertje te kopen en de rest dan bij de hub z'n family car te leggen.

Vandaag de A5 weggebracht. Toch best beetje verdrietig om :cry: :cry:

Maandag verder!

Na
Smeed
Be Mini
Be Mini

04 jan 2013, 22:17

Spannend spannend

Suc6
Afbeelding
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

05 jan 2013, 23:12

Okeeee, maandag kijken dus, maargewoontegetrouw zat ik even de zoeksites af te stropen en zag deze: http://www.autowereld.nl/mini/cooper/1- ... tails.html.

Is geen S maar tjeu wat een mooie.. Zoiets hoop ik maandag ook te zien! :dansen
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 jan 2013, 19:01

Vandaag wezen kijken, en strik eromheen laten doen. Moet z'n NL kenteken nog krijgen maar hopelijk kan ik hem zaterdag al ophalen..

[maar HOE plaats ik een foto.. :evil:]

edit: gelukt (als het goed is)! Voila!

[img]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /65487.jpg[/img]

[img]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /65488.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door MiniV op 07 jan 2013, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 19:06

gewoon, in je gallery uploaden en de link onder de foto kopiëren..

Of nog beter, uploaden vanuit bijvoorbeeld Photobucket. Effe accountje aanmaken, is zo gepiept, foto's uploaden en de link hier droppen. Kind kan de was doen..

Oh ja, gefeliciteerd!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 19:12

Gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's je levert misschien qua rijcomfort iets in had ik ook toen ik me 5 serie inleverde. maar het rijden is zoveel leuker. Succes er mee.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 jan 2013, 19:14

Zijn de foto's nu te zien? :?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 19:16

nope, maar ik zal je even helpen

Afbeelding
Afbeelding

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2013, 19:35

Mooi hoor mooie combi zwart met dat creme leer
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 jan 2013, 20:01

Dank je :)

Ja mooie basis he? Kan ik op m'n gemak gaan verzinnen of ik hem zo laat (chic) of dat ik er nog wat aan ga veranderen. Een ding dat ik iets minder vind: de combinatie van creme leer (stoelen) en de pepper (iets lichtere) leren delen op dashboard en op de armleuningen in de deur. Heb dat vaker gezien; lijkt in de fabriek niet goed over te zijn nagedacht. Ga ik een keer iets aan doen, denk ik.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 20:30

:shock: 8) NICE RIDE!!!! 8) :P :) :D
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 jan 2013, 11:09

Ik kreeg de suggestie om er zilvergrijze striping op te zetten met evt een zilvergrijs dak maar vind dat niet mooi combineren met het beige leer. Wilde eigenlijk witte striping met camel/donkerbeige bies, en wit dak. Denk wel dat dat mooi is, maar ga er nog even over nadenken. Dak wit spuiten is natuurlijk niet reversible.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 11:51

Astroblack is een lastige kleur om mee te combineren. Ik laat as we speak juist het zilvere dik en c stijlen van onze Clubman Astroblack spuiten, want het is klote te combineren. En Astroblack met zilver vind ik echt geen porum...

Als je striping wilt, kun je het beste even contact opnemen met Dennis (forumnaam = dennisvdh). Hij kan stickers voor je maken, meedenken, plakken etc.

Afbeelding
MiniV
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 jan 2013, 16:48

Thx. Ga ik eerst even zelf verzinnen. Maar goed te horen dat mijn inschatting dat grijze striping niet heel mooi is, klopt.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 18:38

Gave MINI! Heel veel plezier er mee :D

Terug naar “Who are U?”