Fakkel Cooper S Cabrio JCW
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het een klein brandje is is het niet zo'n ramp als je hem blust, maar geloof maar niet dat ik m'n motorkap open ga zetten om een of andere motorbrand te doven met m'n 1-kilo blussertje.... Dan red ik wat er te redden valt aan persoonlijke spullen en ben ik net als Horn op z'n minst 100 meter van de auto vandaan. Auto is wel te vervangen, jijzelf niet.

- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Oh....
echt niet normaal mijn maag draait werkelijk om bij het zien van die foto's, verschrikkelijk.
Zou er niet aan moeten denken dat dat bij mijn cabrio zou gebeuren.
Heel veel sterkte verder.
Jammer dat het mischien geen mini meer voor je wordt,
ik ben er juist super tevreden mee, maar jij had gewoon vaak pech ermee, jammer.
Succes verder , met alle afwikkelingen.

Zou er niet aan moeten denken dat dat bij mijn cabrio zou gebeuren.

Heel veel sterkte verder.
Jammer dat het mischien geen mini meer voor je wordt,

Succes verder , met alle afwikkelingen.

MINI...................................The best there is.
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zooo hé
, ben je je niet rot geschrokken?!
Wat een nachtmerrie zeg. Gelukkig ben je zelf ongedeerd gebleven.
Gaat hierover nog iets richting Mini-Nederland?
Die foto´s zijn echt om verdrietig van te worden...
Sterkte in ieder geval...enne.. een geluk bij een ongeluk: je mag over een andere auto gaan nadenken!!

Wat een nachtmerrie zeg. Gelukkig ben je zelf ongedeerd gebleven.
Gaat hierover nog iets richting Mini-Nederland?
Die foto´s zijn echt om verdrietig van te worden...

Sterkte in ieder geval...enne.. een geluk bij een ongeluk: je mag over een andere auto gaan nadenken!!
- Jochen
- One wheel wonder
Bericht
Miljaarde,
Ik zag al even de pica's maar kon de topic niet vinden, vandaar dat ik er even naar vroeg.
Echt afschuwelijk om te zien, gelukkig ben je zelf ongedeerd! En ik maar denken dat ik met mijn kapotte zijraam weer een flut* had gisteren, pfft.
Sterkte en veel plezier met het uitkiezen van iets nieuws!
Cheers,
Jochen
Ik zag al even de pica's maar kon de topic niet vinden, vandaar dat ik er even naar vroeg.
Echt afschuwelijk om te zien, gelukkig ben je zelf ongedeerd! En ik maar denken dat ik met mijn kapotte zijraam weer een flut* had gisteren, pfft.
Sterkte en veel plezier met het uitkiezen van iets nieuws!
Cheers,
Jochen
- Black Berliner
- 4 op een rij!
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
hoe is het nu een paar weken later..
is de oorzaak gevonden en wat is je nieuwe aanwinst
weer een mini of die dikke audi a 3
hoe is het nu een paar weken later..
is de oorzaak gevonden en wat is je nieuwe aanwinst
weer een mini of die dikke audi a 3
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Hmmm daarom heb ik boven mijn accu een 2kg poederblusser zitten (gemonteerd) daarmee kan je een hoop redden.... niet de auto maar wel een ander misschien...... en ik zou mijn Smini zeker proberen te redden, al is het maar om beter aan te kunnen tonen waar de brand begonnen is.
Hoe is het met de S3? of is het een RS3 geworden :-)
Hoe is het met de S3? of is het een RS3 geworden :-)

- horn
- Be Mini
Bericht
na lang afwegen geen S3 geworden. Gezien het feit dat ik toch 3 kids heb, als leaser gekozen voor een full option Ford S-Max 2.5 turbo en prive op zoek gegaan naar toch weer een 911.
heb geen mini meer, zal hier derhalve niet zo vaak meer zijn. Dank voor de gezelligheid en het ga jullie goed. Vreemd wat anderhalf jaar minirijden met je doet. Kijk nog steeds op als ik een mini zie, wat voor een het ook is. hoe lang zou dat zo blijven?

heb geen mini meer, zal hier derhalve niet zo vaak meer zijn. Dank voor de gezelligheid en het ga jullie goed. Vreemd wat anderhalf jaar minirijden met je doet. Kijk nog steeds op als ik een mini zie, wat voor een het ook is. hoe lang zou dat zo blijven?

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

Onze sponsors