Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 16:32

Ik heb zo'n klapsysteem gehad maar dat werkt niet op een zwaar verlaagde auto. Één keer de grond raken en hij ligt ergens op straat. Kansloos ding.

Gewoon wat Richard zegt, sterke magneten achter je bumper lijmen. Dat is de goedkoopste en effectiefste manier.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini

08 jan 2013, 16:45

Bij mij komt hij in de ondergrille als ik dat systeem zou nemen.
Zeg maar onder de rand waar normaal je kenteken zit.

Hij zal dus nimmer de grond raken.

Waar had je die van jou vandaan dan ?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 16:51

Pas op voor die klapsysthemen, zoals ik al eerder vertelde heb ik heel lang motor gereden en daar is zo'n klapsystheem heel populair geweest. Komen uit landen waar veel sneeuw ligt en zijn zoals iemand hier al zei op de sneeuw van kentekens te halen. Maar in Nederland vind de politie dat die dingen zijn om kentekens te verbergen bij flitspalen en daar staan dikke heeeeeel dikke boetes op. Ik ken mensen die 450 euro boete hebben gekregen omdat ze zo'n klapnummerbord hadden. In de motorwereld zijn er jongens die hun nummerbord doorzagen en bij flitspalen op een knop drukken en dan klapt hun kenteken dubbel. Dat zou natuurlijk niet jou bedoeling zijn maar de politie is erg streng als ze zo'n systheem zien.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Maichel
Be Mini
Be Mini

08 jan 2013, 16:54

Hmmm daar heb je wel een goed punt, maar aangezien het alleen aan de voorkant komt doen ze misschien niet heel moeilijk.
Meestal wordt je toch van achter geflitst.
Maar inderdaad wel een punt om goed over na te denken.

Ander vraagje.
Welke soort of sterkte van magneet zou je nodig hebben.
En ik neem aan dat je een soort van vilt oid op je kenteken plakt waar hij op de bumper komt ?
MrSmith
Be Mini
Be Mini

08 jan 2013, 18:00

De nieuwe bumper staat em heel erg goed! :mrgreen:
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 22:08

Ik heb het met deze gedaan. Zit echt mega goed vast. 8 in de bumper en 8 op de plaat. Zit als een huis.

http://www.supermagnete.nl/S-30-03-N
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Maichel
Be Mini
Be Mini

08 jan 2013, 22:21

Draagkracht 6 kg....is acht dan niet een tikkie overdreven ??
En heb je ze in de bumper geplakt en op de plaat.

En zit er nog een beschermlaagje op de magneet waar ze de bumper raken.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 23:10

Better safe than sorry ;)

Maar heb ze in de binnenkant van de bumper en op de plaat verwerkt. en idd met een beschermlaag aan de achterkant van de plaat zitten.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

09 jan 2013, 10:54

Ziet er erg dik uit zo! Idd jammer van de nummerplaat, helaas ontkomen wij hier niet aan. Ik had hem bij mijn blauwe in het rooster geplakt voor de fun. Ben er echter nooit mee gaan rond rijden. Maar zag er al een stuk beter uit. Jammer dat je dan de gaatjes blijft zien in de bumper als je er niets monteerd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 11:24

ik heb er lang mee rondgereden zonder dat ik er ook maar 1 keer op aangesproken ben. Zelfs 2 fuiken gehad, helemaal niks van gezegd. Gewoon een kwestie van geluk hebben.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 19:36

Gaaf geworden zeg Rianne!! 8)

DDikke clubbie dit hoor!!! :icon_top:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 00:18

mushrop schreef:ik heb er lang mee rondgereden zonder dat ik er ook maar 1 keer op aangesproken ben. Zelfs 2 fuiken gehad, helemaal niks van gezegd. Gewoon een kwestie van geluk hebben.
Ik kon na drie maanden 92 euro aftikken. Deniz heeft er al enkele jaren plezier van zonder enige bekeuring volgens mij.
En zo zijn er nog een paar die hier goed mee weg komen..
Het is idd een kwestie van geluk hebben.
Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini

10 jan 2013, 13:54

En waar hebben we het dan over.
De magneten of het klap systeem ??
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 14:05

In mijn voorbeeld gaat het om een kleine kentekensticker.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 15:48

Ik reed gewoon zonder plaat maar ben er nooit voor aangehouden...

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”