Jerry & Heidi
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Ik dacht wel altijd dat een park lane een ander interieur had?
Met rond afgewerkte stoelen ?
Of zit ik verkeerd?
Of zit ik verkeerd?
- jerom
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb de originele optie lijst erbij gekregen van de dealer en daar staat ook gewoon op dat het een park lane uitvoering is.
En gezien de historie van de eerste eigenaar is er verder aan de Mini niets gewijzigd.
Ik zou het niet weten aangezien ik nog niet zo thuis ben in de Mini.Mini-Cooper schreef:Ik dacht wel altijd dat een park lane een ander interieur had?
Of zit ik verkeerd?
Ik heb de originele optie lijst erbij gekregen van de dealer en daar staat ook gewoon op dat het een park lane uitvoering is.
En gezien de historie van de eerste eigenaar is er verder aan de Mini niets gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Ik weet alleen niet of parklane alleen dit interieur heeft of ook de'normale' sportstoel

Niet dat het wat uitmaakt.
Persoonlijk vind ik het interieur wat je nu hebt veel mooier
Dat heb ik ook , halfleer dan...
Ik bedoel dit interieur, dit vind je als je googled op parklane.jerom schreef:Ik zou het niet weten aangezien ik nog niet zo thuis ben in de Mini.Mini-Cooper schreef:Ik dacht wel altijd dat een park lane een ander interieur had?
Of zit ik verkeerd?
Ik weet alleen niet of parklane alleen dit interieur heeft of ook de'normale' sportstoel

Niet dat het wat uitmaakt.
Persoonlijk vind ik het interieur wat je nu hebt veel mooier

Dat heb ik ook , halfleer dan...

Onze sponsors