Even voorstellen: Corrina
- Corrina
- Nieuw Lid
Bericht
Even voorstellen: Corrina
Eindelijk aangemeld bij de newminiclub... Ik weet nog niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar daar kom ik vast snel achter! Ik ben Corrina, moeder v twee zoontjes en getrouwd. Altijd al een Mini liefhebber geweest, maar eerlijk gezegd heel wat jaren plezier gehad van mn Volkswagen Golf Cabrio. Toen deze 10 jaar oud was vond ik het tijd voor iets nieuws...de Clubman! Geweldige auto en ook echt v genoten, maar mn kids werden groter (en langer). Na het zien vd stoere Countryman was ik verkocht...DIE moest er komen. Ik ben er nog steeds super blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben! Grtjs!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom, had hetzelfde in het begin maar het is een leuke club hoor. Kan een hoop info van de site halen. Heb al een hoop info gehad via deze site. Vooral als je wat upgrade's wil hebben voor je auto zijn ze erg behulpzaam.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Even voorstellen: Corrina
Welkom Corrina.

Kijk maar eens door de topics onder Events en Show Your Ride, dan krijg je een beetje een idee.
Veel plezier hier en tot meets
De basis is gelegd, de rest is aan jouCorrina schreef:Na het zien vd stoere Countryman was ik verkocht...DIE moest er komen. Ik ben er nog steeds super blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben! Grtjs!

Kijk maar eens door de topics onder Events en Show Your Ride, dan krijg je een beetje een idee.
Veel plezier hier en tot meets

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en heel veel plezier van je Mini. Misschien een keer meerijden met een van de mooie ritten?
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Welkom, leuk eindelijk weer eens een vrouw.
(met kindjes) Die passen er altijd in hoor. Veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Daniella.

Onze sponsors