Hi,
Ik zal me even voorstellen.
Nickname miniCAB
Ik was verbaasd dat deze naam nog niet jn gebruik was. Vond hem wel grappig.
De Mini is een One Cabrio van 2006. In 2009 gekocht in Duitsland bij Mini Duesseldorf.
Eigenlijk is het een basis Mini, die ik nu langzaam een beetje wil aankleden. Of een keer een volgende kopen, bij voorkeur dan een Cooper S Cabrio.
Ik ben 48 jaar en heb zelf een Volvo V70R. Wolf in schaapskleren. Audi en BMW killer. Dagelijks plezier mee, omdat niemand het er aan af ziet. De meesten autoliefhebbers denken dat het een snelle auto is, maar toch een Volvo. Niet wetende dat hij 310 Pk heeft en die geeft de meesten het nazien, ondanks zijn hoge gewicht van 1750 kg. Van 0 tot 100 in 6,7 sec.
De Mini is een mooie aanvulling, vooral vanwege de Cabrio. Heerlijk open rijden vanaf 12+ graden. In de zomer is het dus een strijd wie de Mini mee mag nemen. Maar nogmaals, misschien een keer vervangen voor iets specialers als een S.
Bob
Ff voorstellen: Bob
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
he Bob ben ook heel veel in Weesp ivm mijn moeder die daar woont. Zal uit kijken naar een cabrio. Kom de laatste tijd wel vaak een mini cabrio tegen bij driemond ben jij dat soms?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nee ik ook niet bedoel het stuk tussen Weesp richting de snelweg ter hoogte van Driemond langs de WeespertrekvaartMiniCAB schreef:Hi Casper,
Nee in Driemond zal wel een andere zijn, kom daar niet vaak, of het moet zijn op doorreis naar Adam.

Onze sponsors