Hallo,
Ik heb net een 2de hands 2008 Cooper D lightning bleu gekocht
Graag zou ik hem omvormen naar de looks van een Cooper S :
- past de motorkap van een Cooper S zonder problemen ? (die van mij is beschadigd dus ik zou een 2de handse Cooper S motorkap kopen)
- past een originele Cooper S uitlaat of moet ik nog andere delen bijbestellen ?
- moet ik voor de dubbele centrale uitlaat heel mijn achterbumper vervangen of enkel het onderste stuk ?
Hartelijk bedankt voor jullie hulp bij dit projectje
Eric
PS : moest er iemand onderdelen 2de hands te koop hebben ben ik geinteresseerd
Van Cooper D naar Cooper S
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Motorkap past 1 op 1. Sterker nog, een Cooper D kap is hetzelfde als een Cooper S kap, alleen zonder scoop. Voorbumper past ook 1 op 1. Uitlaat is eenvoudig passend te maken, maar je zult wel een complete S achterbumper moeten scoren. Je kan ook vast wel iets custom kunnen maken, maar naar mijn idee kun je dan net zo goed een S achterbumper nemen.
Bumpersetjes worden er volop aangeboden voor nogal uiteenlopende prijzen.
Ik heb onze Clubman Cooper D (2008) ook voorzien van Cooper S voor en achterbumper en een Cooper S uitlaat.
Plaatjes (let niet op de wheels, zijn ngo even voor deze winter):
Achterkant:

Voorkant:

Ik heb een voorbumper en achterbumper gelukkig in de juiste kleur kunnen vinden.
Bumpersetjes worden er volop aangeboden voor nogal uiteenlopende prijzen.
Ik heb onze Clubman Cooper D (2008) ook voorzien van Cooper S voor en achterbumper en een Cooper S uitlaat.
Plaatjes (let niet op de wheels, zijn ngo even voor deze winter):
Achterkant:

Voorkant:

Ik heb een voorbumper en achterbumper gelukkig in de juiste kleur kunnen vinden.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors