Dennis

Stel je hier even voor.
DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 00:42

Casper schreef:
Maar mooie auto Dennis hoop je een keer tegen te komen rij veel langs het kanaal tussen Den Helder en Alkmaar of in de polder bij Middenmeer dus mocht een witte Mini zien it's me
Ik werk in Alkmaar op industrieterrein Beverkoog! Weet niet of je daar komt?? :rijden
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2013, 00:44

Help is even is dat aan de kant van de A9 richting het noord hollandskanaal dus bij de Opel garage of aan de andere kant (van de polder)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2013, 00:46

Leuk dat je me herkent! Volgende keer zwaaien we :zwaai

Niet iedereen zet z'n woonplaats in z'n profiel, maar toch zijn er wel een aantal actievelingen hoor:
Adrenaline junkie en Dr. Evil ook uit de buurt van Den Helder, Floor-is, sinds kort uit Kolhorn, boris_brznjef, coopers1987, bezwi uit Alkmaar, om maar wat mensen te noemen
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 00:49

boris_brznjef schreef:Welkom!

Er zijn wel meerdere mensen uit of omstreeks Alkmaar maar die hebben hun plaatsnaam op een andere manier geschreven.

Pas op voor mijn witte S als je die ziet voordat je achterop klapt omdat deze vaak stilstaat tov het andere verkeer.Ben niet de snelste hier
Haha, thanks voor de tip :icon_top: maar met een S zou je toch best stappen kunnen zetten lijkt me?....
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2013, 00:49

Beverkoog is langs de N242 (Westerweg), weet je wel, bij dat mooie tuincentrum (Intratuin) de weg af.
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 00:51

Casper schreef:Help is even is dat aan de kant van de A9 richting het noord hollandskanaal dus bij de Opel garage of aan de andere kant (van de polder)
Nee aan de kant van de polder denk dat jij bedoeld, aan het begin van dat indu heb je die Mercedesdealer Gomes..! Zegt het je al wat meer?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2013, 00:52

Ok dat wist ik niet net als ik net zei als je op de kaart kijkt is het aardig stil in de noordkop. En bij ons in Den Helder zie ik zelden een Mini laatst toevallig een paar maar vergeleken met Alkmaar en lager is het niet veel.

En ja dat zegt me een stuk meer. En nee daar kom ik niet veel. Meestal als ik naar Alkmaar ga is of om te shoppen of voor het ziekenhuis dus dan blijf je aan de andere kant.
Laatst gewijzigd door Casper op 14 jan 2013, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 00:53

Cannuccia schreef:Leuk dat je me herkent! Volgende keer zwaaien
Gaan we doeeeen! :)( :zwaai :zwaai
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2013, 00:56

@Casper - Jij staat ook niet op de kaart, omdat je twee plaatsnamen hebt staan. En ik ook niet, omdat Langedijk eigenlijk niet de plaats is maar Zuid-Scharwoude.

Lol@Rob(boris)
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2013, 00:57

boris_brznjef schreef:@casper jij wist niet eens dat Alkmaar 2 stations had :p

Maar je maakt ons heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst!Foto's!
Stond op Boris voor een Meet bij het verkeerde station te wachten. :oops: Ik ga nooit met de trein Boris dus dan weet ik niet dat de metropool Alkmaar 2 stations heeft

En bedoel je de auto van Dennis? met aanwinst ja toch neem ik aan
Afbeelding

DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 00:59

@boris Foto's zouden ergens moeten staan.. Ik heb al een aantal uploads gedaan! :mrgreen:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2013, 01:01

Ja ze staan nu in je gallery nu moet je een bericht maken. En foto's uit je gallery toevoegen dan komen ze in je bericht te staan
Afbeelding

DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jan 2013, 01:03

Casper schreef:Ja ze staan nu in je gallery nu moet je een bericht maken. En foto's uit je gallery toevoegen dan komen ze in je bericht te staan

Je geeft me gelijk huiswerk mee denk :shock:
Haha

Terug naar “Who are U?”