Na 13 jaar trouwe dienst van mijn Alfa, destijds nieuw aangeschaft, ben ik nu op het punt aangekomen om een andere auto aan te schaffen.
En eenmaal met het Alfa virus besmet

In mijn zoektocht naar een MINI Clubman stuitte ik al snel op dit forum. Was hier reeds bekend met auto forums daar ik gebruik maak van het Golf Cabrio forum. Onze tweede auto is namelijk een MK1 cabbie uit '92. Destijds zijn veel van mijn vragen daar beantwoord, reuze hadig dus. Je kan alles wel willen vragen aan dealers, handelaren ed. maar mijn overtuiging is toch dat de gebruiker onafhankelijk soms roze gebrild een duidelijke mening heeft/geeft.
Dus op naar het MINI forum omdat ik op dit moment aan het twijfelen geslagen ben... moet het wel een Cooper S worden gezien de vele nare ervaringen die ik lees met dit model. Een gewone Cooper maar hoe verhoud die zich tov de S.. of wellicht een Cooper D waar met wat tuning leuke resultaten te behalen zijn... En moet ik in Duitsland gaan kijken of toch gewoon een NL MINI ??? Kortom vragen, vragen, vragen... Terwijl het hart zegt een Cooper S maar het verstand.... Of heb ik nu ook al roze brilleritis... Ik kom vast nog langs met vragen, wellicht hebben jullie nu al suggesties of advies ? Alvast bedankt!