Even voorstellen..

Stel je hier even voor.
Jorma87
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen..

14 jan 2013, 16:02

Hallo allemaal ik ben Jorma.

Ik kom uit Aalsmeer.
Ik ben in het bezit van een Mini One Silk Green uit 2002 met rond de 90.000 km! De mini is verblijd met een paar mooie velgen verder is er niets aan veranderd.

Deze week zijn mijn ruitenwissers voor er mee gestopt en heb ik hierover informatie gezocht op dit forum. Dacht laat ik mij ook eens aanmelden heb nog een vraag namelijk.

Gr, Jorma
Jorma87
Nieuw Lid
Nieuw Lid

14 jan 2013, 16:22

boris_brznjef schreef:welkom Jorma,

foto's worden we altijd heel blij van :)

Vraagje over de motors van de wissers. Heb je geprobeerd de wissers te bedienen terwijl er veel sneeuw op je raam lag of toen je wissers waren vast gevroren? Dan branden vaak de motortjes door
Thanks!

We hebben alle zekeringen gecheckt die zijn in orde, evenals de relais (schrijf je dat zo :P) en er staat stroom op de aansluiting, maar de motor deed niets. Vervolgens motor losgehaald en met een stroomdraad de motor direct op de accu aangesloten. Motor gaat draaien.

Zojuist de tips die ik gevonden heb over een probleem met de aarde getest door een stroomdraad te bevestigen aan een bevestigingbout van de motor op een geaard punt bij de accu en ja hoor het motortje gaat draaien. Aarding is dus niet in orde.

Nu kunnen we een permanente draad aanleggen van ruitenwissermotor naar een ander geaard punt in de auto, maar hoe kunnen we dat het beste doen is nu eigenlijk de vraag en zou het kwaad kunnen? Of kunnen we dit probleem anders oplossen??

http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9833/62171.jpg mijn vriend is ook lid op dit forum onder de naam Tuurlijk dus helemaal nieuw is de mini niet :)
lucas
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 jan 2013, 22:58

Hey Jorma, welkom hier. 8)
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 16:45

Welkom bij de club en... :lol:

..............................heel veel rijplezier in je ONE... :P :) :D
moinu