De twijfel voorbij... eindelijk de foto's p.3
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
In Duitsland kun je ook prima onderhandelen hoor! Je moet gewoon niet zeggen dat je een Nederlander bent.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan mag je duits (ook het jargon) wel vloeiend zijn anders horen ze het meteen! Bij mij horen ze het meteen, kan niet anders.mushrop schreef:In Duitsland kun je ook prima onderhandelen hoor! Je moet gewoon niet zeggen dat je een Nederlander bent.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan toch als Nederlander in Duitsland wonen? Zo typisch hollandsch om in problemen te denken....M'n beste vriend woont al jaren in Duitsland en heeft ook nog steeds een NL accent. Of vragen jullie ook aan iedereen met een buitenlands accent of hij de gekochte auto wil exporteren?
MINI Dubman '07 PureSilver

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
voortaan vraag ik aan elk niet-accentloos Nederlands pratend persoon hoe hij het hier vind in dit land en of hij z'n spullen meeneemt als ie weer weg gaat
waar is de like-knop!!??mushrop schreef:Je kan toch als Nederlander in Duitsland wonen? Zo typisch hollandsch om in problemen te denken....M'n beste vriend woont al jaren in Duitsland en heeft ook nog steeds een NL accent. Of vragen jullie ook aan iedereen met een buitenlands accent of hij de gekochte auto wil exporteren?

voortaan vraag ik aan elk niet-accentloos Nederlands pratend persoon hoe hij het hier vind in dit land en of hij z'n spullen meeneemt als ie weer weg gaat

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Welkom hier op het Forum Club Alfa! Hier zijn wel meer alfisti te vinden die de 'overstap' gemaakt hebben
Ik zat in een compleet andere categorie na 2x een 916 Spider 3.0V6 als 3e Fun-auto en was op zoek naar een sportieve cabrio als 2e auto waar de vrouw als daily driver ook de kids mee naar school kan brengen.
Een GolfIII cabrio hadden we al gehad (de snelste uitvoering toen, met een 1.6 @110pk), maar is absoluut niet sportief te noemen.
Dus zelfde twijfels gehad als jij en ben nu blij met de JCW uitgevoerde R52 (dus met de compressor ipv de turbo) van Mushrop. Direct al de eerste mankementjes te pakken zoals een kapotte PDC-sensor en nu een vastgevroren plastic sierkap op de A-stijl die afbrak. Verwacht dus niet dat een Mini minder onderhoud met zich meebrengt als een Alfa.
Maar die glimlach die iedere keer weer op mijn gezicht verschijnt als ik in die heerlijk onhandige JCW Sparco sportstoelen stap en die uitlaat lekker hoor tussengassen.... en dan heb ik het nog niet eens over die compressor die er heerlijk aan sleurt als de olie eenmaal op temperatuur is! genieten!
EDIT: o ja, verbruik van de JCW getunede S is natuurlijk wel 1:10 of 1:9 hier in het dorp dus als je veel km's gaat maken wel iets om vooraf over na te denken

Ik zat in een compleet andere categorie na 2x een 916 Spider 3.0V6 als 3e Fun-auto en was op zoek naar een sportieve cabrio als 2e auto waar de vrouw als daily driver ook de kids mee naar school kan brengen.
Een GolfIII cabrio hadden we al gehad (de snelste uitvoering toen, met een 1.6 @110pk), maar is absoluut niet sportief te noemen.
Dus zelfde twijfels gehad als jij en ben nu blij met de JCW uitgevoerde R52 (dus met de compressor ipv de turbo) van Mushrop. Direct al de eerste mankementjes te pakken zoals een kapotte PDC-sensor en nu een vastgevroren plastic sierkap op de A-stijl die afbrak. Verwacht dus niet dat een Mini minder onderhoud met zich meebrengt als een Alfa.
Maar die glimlach die iedere keer weer op mijn gezicht verschijnt als ik in die heerlijk onhandige JCW Sparco sportstoelen stap en die uitlaat lekker hoor tussengassen.... en dan heb ik het nog niet eens over die compressor die er heerlijk aan sleurt als de olie eenmaal op temperatuur is! genieten!
EDIT: o ja, verbruik van de JCW getunede S is natuurlijk wel 1:10 of 1:9 hier in het dorp dus als je veel km's gaat maken wel iets om vooraf over na te denken

One life, live it!
- jerroo
- Be Mini
Bericht
suc6 daarmee, wordt in de utrecht en omgeving lekker rustig, het ABN heeft daar een niet al te hoog niveau, of doel je op andere accenten
Woosh! schreef:waar is de like-knop!!??mushrop schreef:Je kan toch als Nederlander in Duitsland wonen? Zo typisch hollandsch om in problemen te denken....M'n beste vriend woont al jaren in Duitsland en heeft ook nog steeds een NL accent. Of vragen jullie ook aan iedereen met een buitenlands accent of hij de gekochte auto wil exporteren?![]()
![]()
voortaan vraag ik aan elk niet-accentloos Nederlands pratend persoon hoe hij het hier vind in dit land en of hij z'n spullen meeneemt als ie weer weg gaat![]()
suc6 daarmee, wordt in de utrecht en omgeving lekker rustig, het ABN heeft daar een niet al te hoog niveau, of doel je op andere accenten

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En meestal zijn de prijzen in Duitsland nog steeds gunstiger ten opzichte van België. Met die extra korting die je er misschien in België af kunt lullen zit je nog niet op de Duitse prijzen.
Of je moet echt een mazzeltje tegenkomen.
Of je moet echt een mazzeltje tegenkomen.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Geen twijfel meer....
De kogel is door de kerk... Een Clubman Cooper D... Vandaag gekocht... helaas pas 4 maart ophalen ook ivm vakantie... maar ach hebben we iets om naar uit te kijken... voor hen die ongeduldig zijn.... jaaaaa de foto's volgen... sparkeling silver, zwart dak, zwarte stijlen, zwart 17 inch, panorama dak, MF stuur, leer stof, anthraciete hemel.... en wij in de 7e hemel...

Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

Onze sponsors