Laten we zeggen dat ze in ieder geval opvallen die bescheiden-formaat-stickers van BlonT-007!Barri op het AutoWeek-forum schreef:Reed je net met je MINI over de N201, tussen Vinkeveen en Hilversum? Ik zag exact zo'n MINI rijden, met twee jongen gasten erin. En met witte letters op de achtterruit, iets over een MINI meeting of club ofzo?
Mini's voor KIKA promotie-sticker
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
COOL!!!CooperS-lightningblue schreef:Laten we zeggen dat ze in ieder geval opvallen die bescheiden-formaat-stickers van BlonT-007!Barri op het AutoWeek-forum schreef:Reed je net met je MINI over de N201, tussen Vinkeveen en Hilversum? Ik zag exact zo'n MINI rijden, met twee jongen gasten erin. En met witte letters op de achtterruit, iets over een MINI meeting of club ofzo?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Wel signeren hoor. Vette opbrengst voor een BlonT-007 onder de hamer.
-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jaja, dè logo hak wel in de smiezen, mar konnie in de gauwte bekijken dé ut un schilderijke war. Dog eerder un kussen of zo wè.Blont-007 schreef:Zie de gij nou niet dat het het miniclub-logo is. Word schilderijke. Nou ja al brengt het een euro op gaat tie iig naar KiKa.Pretty Cooper schreef:Spannend, wat is het /wordt het? Je had PM van me Raam??????
Wel signeren hoor. Vette opbrengst voor een BlonT-007 onder de hamer.
-The MINI is simply too beautiful to be true-
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hij zit..
let op het bordje voor in mn classic...rechts onder in...\/
het viel niet mee hem er goed op te krijgen...maar met een beetje geduld en de goede kwaliteit van de sticker er toch mooi opgekomen
let op het bordje voor in mn classic...rechts onder in...\/
het viel niet mee hem er goed op te krijgen...maar met een beetje geduld en de goede kwaliteit van de sticker er toch mooi opgekomen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die had jou sticker bij zich en niet de kleine voor mn classic
foutje
komt allemaal weer goed..toch
jou sticker ligt nu in berkel enschot dacht ik bij dinky-toy..Berthil schreef:Goed leesbaar in ieder geval
Ik geloof dat ik er vandaag ook één had moeten krijgen van Ida maar ben het zelf ook vergeten. Anders doen we het maar met de post.
die had jou sticker bij zich en niet de kleine voor mn classic
foutje
komt allemaal weer goed..toch
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha krijg net telefoon..mn kleine sticker is onder weg vanuit breda...
dinky-toy
woensdag met een beetje mazzel plakken
dinky-toy
woensdag met een beetje mazzel plakken
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Heb je hem van Dinky Toy al ontvangen?? Hij zou hem ergens in Tilburg afgeven.Berthil schreef:Goed leesbaar in ieder geval
Ik geloof dat ik er vandaag ook één had moeten krijgen van Ida maar ben het zelf ook vergeten. Anders doen we het maar met de post.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan hebben we ze op alle twee zitten
morgen gaat hij op de classicBlont-007 schreef:Pfjoe hé, solly, iig opgelost zo.
Iedereen heeft zijn stickers ontvangen ben benieuwd naar de pica's
dan hebben we ze op alle twee zitten
Onze sponsors