Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dat haal ik niet met de onze... was laats aan het toppen in Duitsland op de snelweg... 1 op 4 gaf de boordcomputer aan 

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Zo, weeral eventjes geleden 
Deze ochtend bij GregBem de Pilot stadslichten en nummerplaatverlichting gaan ophalen en gelijk Greg zijn wagen in het echt kunnen bewonderen ^_^ (wat een heeeeerlijke bak!). De nieuwe kleur staat super in combinatie met de carbon details!
Bij het thuiskomen gelijk de mouwen opgestroopt en de lampjes verwisseld, ging als een fluitje van een cent
Hierzo de foto's!

Vorige week trouwens de clubsticker ontvangen en gekleefd! Me Happy!

Ben afgelopen dinsdag met paps naar het autosalon in Brussel geweest, wat een heerlijke wagens staan er toch, de nieuwe A-klasse in 250 Sport versie om er één op te noemen
Mini had ook dit jaar weeral een mooie stand, met in het bijzonder de nieuwe Paceman + de Paceman JCW! Wat een heerlijk bruute wagen is het! O.o kon me ogen niet geloven! Maar foto's zeggen meer dan woorden!
Paceman JCW, lekkere wagen, vind alleen de achterdiffusor teveel pvc, in vergelijking met de Countryman...

Countryman JCW

JCW side scuttles voor de Countryman/Paceman, staat lekker, alleen staat de foto om onbekende reden op zijn zij

Roadster JCW met vaste spoiler! Staat niet verkeerd, maar hij was volledig matzwart, en dat stond niet zo mooi, in het glanzend Carbon zou het wel lekker staan denk ik

Zo dat was het, even uitkijken wat de volgende mod wordt, maar dat zal niet lang op zich laten wachten waarschijnlijk
!

Deze ochtend bij GregBem de Pilot stadslichten en nummerplaatverlichting gaan ophalen en gelijk Greg zijn wagen in het echt kunnen bewonderen ^_^ (wat een heeeeerlijke bak!). De nieuwe kleur staat super in combinatie met de carbon details!
Bij het thuiskomen gelijk de mouwen opgestroopt en de lampjes verwisseld, ging als een fluitje van een cent

Hierzo de foto's!

Vorige week trouwens de clubsticker ontvangen en gekleefd! Me Happy!

Ben afgelopen dinsdag met paps naar het autosalon in Brussel geweest, wat een heerlijke wagens staan er toch, de nieuwe A-klasse in 250 Sport versie om er één op te noemen

Mini had ook dit jaar weeral een mooie stand, met in het bijzonder de nieuwe Paceman + de Paceman JCW! Wat een heerlijk bruute wagen is het! O.o kon me ogen niet geloven! Maar foto's zeggen meer dan woorden!
Paceman JCW, lekkere wagen, vind alleen de achterdiffusor teveel pvc, in vergelijking met de Countryman...

Countryman JCW

JCW side scuttles voor de Countryman/Paceman, staat lekker, alleen staat de foto om onbekende reden op zijn zij

Roadster JCW met vaste spoiler! Staat niet verkeerd, maar hij was volledig matzwart, en dat stond niet zo mooi, in het glanzend Carbon zou het wel lekker staan denk ik

Zo dat was het, even uitkijken wat de volgende mod wordt, maar dat zal niet lang op zich laten wachten waarschijnlijk

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Zo dat was het, even uitkijken wat de volgende mod wordt, maar dat zal niet lang op zich laten wachten waarschijnlijk !
Zal, als ik wat zeggen een zwarte grill lijst halen heb ik van de week ook gedaan en staat vind ik mooier dan die chrome. Kost niet veel. Maar best een groot detail

@ Vind die spoiler op de coupe echt niet mooi.
@ Vind de achterkant van de paceman wel mooi zou alleen in kleur gespoten moeten worden. Zo is te veel kaal plastic
Zal, als ik wat zeggen een zwarte grill lijst halen heb ik van de week ook gedaan en staat vind ik mooier dan die chrome. Kost niet veel. Maar best een groot detail

@ Vind die spoiler op de coupe echt niet mooi.
@ Vind de achterkant van de paceman wel mooi zou alleen in kleur gespoten moeten worden. Zo is te veel kaal plastic
Laatst gewijzigd door Casper op 17 jan 2013, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die diffuser op de Paceman JCW is idd nogal plastikerig zeg... Dat hadden ze best wat subtieler kunnen doen. Wel een dik ding!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
@Casper, Die ben ik van plan een dezer te gaan bestellen, samen met de Blackline pinkers en sierringen voor de achterlichten... Koplampringen doe ik er misschien ook nog bij
Maar heb nog even geduld, ik verwacht namelijk een dezer dagen de allereerste factuur van de Mini 
Die vaste spoiler vind ik wel leuk, maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk
het zag en ziet er alleen heel goedkoop en onafgewerkt uit zo in het matzwart...
En wat de diffuser van de Paceman betreft, ze hadden niet het hele nummerplaatgedeelte in pvc mogen doen, bij de Countryman is dat ook niet, en daar staat het super goed! Achja, wie zij wij? Alvast niet de Designers bij Mini
Al bij al blijft het een super dikke Mini!

Die vaste spoiler vind ik wel leuk, maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk

En wat de diffuser van de Paceman betreft, ze hadden niet het hele nummerplaatgedeelte in pvc mogen doen, bij de Countryman is dat ook niet, en daar staat het super goed! Achja, wie zij wij? Alvast niet de Designers bij Mini

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Je hebt helemaal gelijk en gelukkig maar dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben want dat zou maar saai worden.
En voor jou info die rand ik was voor 4 tientje kaar dus dat zijn de kosten niet.
@ factuur mini? heb je problemen dan? Je hebt toch garantie.
Succes met je auto ik hou je topic in de gaten erg leuk om te zien wat je allemaal gaat doen. Is sinds kort nog een coupe op dit forum die heeft ook hele mooie plannen. Ook de moeite om naar te kijken
Groet Casper

@ factuur mini? heb je problemen dan? Je hebt toch garantie.
Succes met je auto ik hou je topic in de gaten erg leuk om te zien wat je allemaal gaat doen. Is sinds kort nog een coupe op dit forum die heeft ook hele mooie plannen. Ook de moeite om naar te kijken
Groet Casper

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Haha, geen problemen hoor Casper
, ik ga gewoon een van de dagen de factuur van de eerste maandelijkse afbetaling, wegenbelastingen en biv enzo krijgen, en dat wordt eventjes een mooi bedrag
Nadien kan ik beginnen aan het opzijleggen van centjes om te modden
Maar ben eventjes aan het rondhoren en de prijzen aan het vergelijken met de dealers hier en Leebmann24, waarschijnlijk bestel ik zeer binnenkort daar eens wat
Ik hou jullie op de hoogte!

Nadien kan ik beginnen aan het opzijleggen van centjes om te modden

Maar ben eventjes aan het rondhoren en de prijzen aan het vergelijken met de dealers hier en Leebmann24, waarschijnlijk bestel ik zeer binnenkort daar eens wat

Ik hou jullie op de hoogte!
- PjV
- Be Mini
Bericht
Kost niet veel klinkt ook goed
Hoi Casper, waar heb je die zwarte rand dan vandaan, ik vind 'm ook erg mooi.Casper schreef:Zal, als ik wat zeggen een zwarte grill lijst halen heb ik van de week ook gedaan en staat vind ik mooier dan die chrome. Kost niet veel. Maar best een groot detail

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dealer 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik heb de bestelnr even op je eigen topic gezet dan hoef je alleen die nrs door te gevenPjV schreef:Hoi Casper, waar heb je die zwarte rand dan vandaan, ik vind 'm ook erg mooi.Casper schreef:Zal, als ik wat zeggen een zwarte grill lijst halen heb ik van de week ook gedaan en staat vind ik mooier dan die chrome. Kost niet veel. Maar best een groot detail

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Bij deze heb ik even jullie deskundige hulp nodig 
Ik wou net even mijn Gobadge in de grill steken voorraan en om dit even wat makkelijker te maken wou ik de grill van de auto halen. Had me voorbereid met deze DIY dus dacht, komt helemaal goed!
http://www.newminiclub.nl/forum/about9392.html
Nou, toch niet echt
... Als ik de 4 "drukknoppen" uit de bovenkant van de grill haal, zou je bij de clips moeten kunnen onderaan... En laat ik daar nu juist niet bij kunnen. De enige waar ik bijkan met een schroevendraaier is de uiterst rechtse, ik kan die wat naar binnen duwen, maar de grill lost niet 
Even een foto'tje uit het topic genomen
, bij deze clips geraak ik dus niet en krijg ik dus langs geen kanten los 

Iemand raad mee?

Ik wou net even mijn Gobadge in de grill steken voorraan en om dit even wat makkelijker te maken wou ik de grill van de auto halen. Had me voorbereid met deze DIY dus dacht, komt helemaal goed!

http://www.newminiclub.nl/forum/about9392.html
Nou, toch niet echt

Even een foto'tje uit het topic genomen

Iemand raad mee?

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja, niet te bang zijn en de grill gewoon wat verder naar voren trekken (voorzichtig, dat wel). Je moet hem zo ver naar voren trekken zodat je er met je hand tussen kunt. Clips opzij drukken en lostrekken. Nogmaals, niet te bang zijn en gewoon doen. Zorg er wel voor dat het plastik niet te koud is, want dan loop je het risico dat het gelijk uit elkaar knalt als er spanning op komt.

Onze sponsors