Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Sooow... Ik ben altijd beetje a-synchroon dus heb net een knap setje zomerbanden opgehaald met -4 gr Celsius 
Alleen bleek die joker met zijn standaardmachientje de 205-40-r18 Hankook niet van de r105's af te krijgen dus toen met wieltjes mèt oude banden er nog om en ook nog eens de 4 nieuwe bandjes terug naar Baarn.
Meevaller van het setje was wel dat het Bridgestone RFT was dus zal wel lekker stuiteren, maar toch ook wel weer handig in het cabrio seizoen straks

Alleen bleek die joker met zijn standaardmachientje de 205-40-r18 Hankook niet van de r105's af te krijgen dus toen met wieltjes mèt oude banden er nog om en ook nog eens de 4 nieuwe bandjes terug naar Baarn.
Meevaller van het setje was wel dat het Bridgestone RFT was dus zal wel lekker stuiteren, maar toch ook wel weer handig in het cabrio seizoen straks

One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Nu het chrome langzaamaan verdwijnt met de carbon mirrorcaps en wat Rob zelf al gedaan had en nu ook de antraciet winterwielen zat ik nog eens verder te denken. Op de nieuwjaarsmeet in Nieuwegein deze maand was ik best onder de indruk van de matzwarte striping op de zwarte countryman.
Wellicht ook een leuke 'touch' op de zwarte JCW R52? Op internet zag ik ook al een zwarte r53 met zwarte striping waar ik de smaak van te pakken kreeg.

Zelf vind ik een paar dikke strepen in het midden (Viper heet dat geloof ik?) nog wel wat bruter staan op een sporty JCW. Bijv iets als de volgende?

Wat vinden jullie mooi staan op deze zwarte JCW R52?
Hebben jullie misschien al ergens mooie voorbeeld plaatjes gezien?
En welke kleur past dan het beste?
- matzwart?
- antraciet?
- carbon?
- .....
Wellicht ook een leuke 'touch' op de zwarte JCW R52? Op internet zag ik ook al een zwarte r53 met zwarte striping waar ik de smaak van te pakken kreeg.

Zelf vind ik een paar dikke strepen in het midden (Viper heet dat geloof ik?) nog wel wat bruter staan op een sporty JCW. Bijv iets als de volgende?

Wat vinden jullie mooi staan op deze zwarte JCW R52?
Hebben jullie misschien al ergens mooie voorbeeld plaatjes gezien?
En welke kleur past dan het beste?
- matzwart?
- antraciet?
- carbon?
- .....
Laatst gewijzigd door Erwinner op 20 jan 2013, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
One life, live it!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet je wat nog mooier is? Gèèn striping
Maar dat ben ik....

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op die van jou is kaal echt wel mooier vind ik persoonlijk, al was die striping
op die van Ida ook wel mooi. Wel striping maar dat t minimaal opvalt!
Maar zoals gezegd, lekker doen waar je zin in hebt!
X2mushrop schreef:Weet je wat nog mooier is? Gèèn stripingMaar dat ben ik....
Op die van jou is kaal echt wel mooier vind ik persoonlijk, al was die striping
op die van Ida ook wel mooi. Wel striping maar dat t minimaal opvalt!
Maar zoals gezegd, lekker doen waar je zin in hebt!
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Dikke matzwarte strepen op de kap!
Als je nog iemand nodig hebt die ze voor je kan plotten/plakken let me know

Als je nog iemand nodig hebt die ze voor je kan plotten/plakken let me know

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
@Dennis; zodra ik en uiteraard ook mijn vrouw die er dagelijks in rijdt, er uit ben, weten we je te vinden!
Super! Da's ook onze zomersetup! Alleen dus wel een zwarte gril nodig zoals hier wel uit blijkt...Blont-007 schreef:
Porsche design
@Dennis; zodra ik en uiteraard ook mijn vrouw die er dagelijks in rijdt, er uit ben, weten we je te vinden!
Laatst gewijzigd door Erwinner op 02 feb 2013, 06:44, 2 keer totaal gewijzigd.
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Vandaag was mijn vrouw met de Mini bij Jan de Jong voor wat klein werk;
1. Eindelijke de defecte PDC vervangen dus parkeren gaat weer veilig
2. De A-style cover die door de vorst gebroken was is vervangen
3. De cobra schroefset achterop is toch weer iets hoger afgesteld
En ook een afspraak om komend weekend het setje R56 remklauwen op te halen. Nog ff sparen voor een mooi setje remleidingen en wellicht nieuwe schijven en blokken en dan helemaal klaar voor die heerlijke toertochten komend cabrioseizoen
Striping is dus nog heel ff op de lange baan (1st things 1st)
1. Eindelijke de defecte PDC vervangen dus parkeren gaat weer veilig
2. De A-style cover die door de vorst gebroken was is vervangen
En ook een afspraak om komend weekend het setje R56 remklauwen op te halen. Nog ff sparen voor een mooi setje remleidingen en wellicht nieuwe schijven en blokken en dan helemaal klaar voor die heerlijke toertochten komend cabrioseizoen

Striping is dus nog heel ff op de lange baan (1st things 1st)
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Net een stukkie kunnen sturen in het dorp en wat rijdt 'ie nu lekker met de juiste instelling achter! Net een kart, maar dan zonder het geknars bij uitveren na een verkeersdrempel. Heerlijk!Erwinner schreef:Vandaag was mijn vrouw met de Mini bij Jan de Jong voor wat klein werk;
One life, live it!
Onze sponsors