Hij heeft het niet voor niets weg gehaald, laten we zeggen dat hij de auto via een tip zelf heeft gevonden. En dat hij met de verzekering bezig is voor de schade
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
kom op nou zeg, hij kan toch gewoon zeggen hoe e.e.a. tot stand is gekomen, hij meld de diefstal, krijgt reacties en members die oprecht uitkijken naar zijn auto, auto terug en nu moeten we raden naar hoe of wat, vindt dit een beetje jammer.
goed dat ie er weer is, begrijp me niet verkeerd, maar dit verhaal is niet afgesloten, vertel ons gewoon ff hoe en wat, en dan is het goed toch....
Heee ja sorry ik ben weer aan het rommelen zie ik, excuus daarvoor.. Ik snap nog niet helemaal hoe zo'n forum werkt.. Maar zal het wederom even aanpassen
allright dennis, idd maar aan politie overlaten, ookal weet je dat die er nagenoeg niets aan gaan doen, welke kleur waren de zonnekleppen, heb anders wel een setje voor je liggen,blij voor je dat het goed gaat komen ..
Maar waar ik nou benieuwd naar ben, wat gebeurd er met die debiel die je auto heeft gejat? En had hij m ook gewoon bij zn voordeur geparkeerd ofzo?
Wat is dit voor persoon?
Laat me raden, die gozer zit gewoon lekker weer thuis, en krijgt een werkstraf van een paar uur?
Of wellicht heeft hij geen bekend thuisadres en loopt hij vogelvrij rond, zonder vervolging?