GP Gezien in Den Helder

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Gydo
4 op een rij!
4 op een rij!

GP Gezien in Den Helder

14 aug 2012, 17:22

Zoals de titel zegt... Reed over de Zuidstraat richting de N9
GPM
4 op een rij!
4 op een rij!

15 aug 2012, 08:45

Thats me! Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien... :? Was dat bij het kruispunt Marninehaven? Snap nog steeds niet waarom er geen fatsoenlijke snelweg ligt vanaf Alkmaar, blijft triest die Rijksweg :(
Great minds think alike
Gydo
4 op een rij!
4 op een rij!

15 aug 2012, 09:30

Haha echt klote is dat jah... Jij kon mij ook niet zien.... Op het moment dat jij de brug op het einde van de Zuidstraat over reed, stond ik aan de overkant van het kanaal :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2012, 23:33

Wij waren die zondag nog in Den Helder, maar met een verhuis busje.. Zaterdag rijd mij vriendin er weer rond met haar DS R53 :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2012, 04:15

Rij er nu nog een in dat gebied namelijk een mini coupe dus misschien tot ziens >)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2012, 22:03

Zag ik een van jullie vanmiddag niet rijden in Den Helder zat van het oude Gemini (watertoren) tot nieuw Den Helder achter donkere cooper S, ik reed in een witte coupe
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2013, 11:38

Ik ben dat weekeinde wel in Den Helder geweest, maar denk niet dat ik dat was. Ik heb nog geen coupé in Den Helder gespot..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2013, 12:02

Ik woon in Julianadorp ik heb Den Helder in me profiel staan omdat de meeste mensen niet weten waar dat ligt. En is die witte cooper van je vriendin?)die in je gallery staat) Want toen ik op nieuwjaardag me Coupe aan het wassen was ivm vuurwerk kruit. Stond die volgens mij naast me in de wasbox bij me in het dorp. Ik was daar met me neef die heeft een 335 d coupe
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”