Cooper JCW
- jopielan-jcw
- One wheel wonder
Bericht
doe er inderdaad 4 nieuwe winterbanden om deze velgen en dan hou ik mijn 19 inch kahn velgen voor de zomer ga ze aleen opknappen vanwege licht schade ! bedankt voor jullie reactie !
- jopielan-jcw
- One wheel wonder
Bericht
Vandaag nieuwe banden besteld! morgen me velgen ophalen:) en dan ze er zelf omheen draaien en dinsdag even monteren denk ik 

- jopielan-jcw
- One wheel wonder
Bericht
Gister me velgen opgehaald:)
vandaag even op mijn auto gemonteerd ,voordat ik mijn banden monteer en de velgen niet kloppen zijn allemaal onnodig werk zijn
maar ze passen
!
hier de fotos niet super scherps (iphone)

nu allen nog wachten op mijn banden dan kan ik ze zelf gaan monteren op mijn velgen
en nog even gauw een fotootje

vandaag even op mijn auto gemonteerd ,voordat ik mijn banden monteer en de velgen niet kloppen zijn allemaal onnodig werk zijn

maar ze passen

hier de fotos niet super scherps (iphone)

nu allen nog wachten op mijn banden dan kan ik ze zelf gaan monteren op mijn velgen

en nog even gauw een fotootje

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooie velgen zou nog even wachten tot alle pekel weg is met die chrome randen.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- jopielan-jcw
- One wheel wonder
Bericht
klopt ik heb nog eens gekeken die man waar ik was voor mijn velgen zij dat het 18 inch was geloofde het ook niet maar ja ik dacht zal wel maar achteraf bleek het 19 inch te zijn maar was er niet voor mini dus vandaar 18 inch ,
de velgen zijn voor mijn winterset daarom heb ik ook r.v.s. randen genomen i.p.v. gepolijst
van de zomer een andere pijp monteren en maybe andere velgen
de velgen zijn voor mijn winterset daarom heb ik ook r.v.s. randen genomen i.p.v. gepolijst

van de zomer een andere pijp monteren en maybe andere velgen

- jopielan-jcw
- One wheel wonder
Onze sponsors