Hallo Allemaal,
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Mini Cooper R52 uit 2007, in de kleur Pepper White.
De mini heb ik zelf geïmporteerd vanuit Frankrijk maar was 'zwaar verwaarloosd' . De afgelopen maanden heb ik gebruikt om de mini weer in top conditie te brengen.
Sinds begin 2013 heb ik een kenteken en ik moet zeggen het rijd heerlijk met de kap open, ondanks de lage temperaturen !!.
Helaas is de mini voor mijn vrouw bedoeld.
Ik ben al aan het kijken voor een R56 S voor mezelf. Dus als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag.
groet Cas
Tijd om even voor te stellen CasR
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De cabrio moet nog eens goed gepoetst worden nu en dan is hij/zij helemaal klaar. Het is er alleen nog geen goed weer voor geweest. Ik vind dat niet het leukste werk maar als het dan een keer moet dan lekker buiten met een zonnetje erbij.
Zodra dit is gebeurd komen er foto's
Ik heb mijn onderzoek naar de R56 S al gedaan.
Ik zoek er maar gelijk een met motorschade, dan kan ik dat alvast maar gehad hebben.
Er staan hier op het forum inderdaad een paar hele mooie te koop, alleen is zo dat als je ooit een auto hebt geïmporteerd vanuit een ander europees land je ook gewend raakt aan de prijzen daar.
Zodra dit is gebeurd komen er foto's
Ik heb mijn onderzoek naar de R56 S al gedaan.
Ik zoek er maar gelijk een met motorschade, dan kan ik dat alvast maar gehad hebben.
Er staan hier op het forum inderdaad een paar hele mooie te koop, alleen is zo dat als je ooit een auto hebt geïmporteerd vanuit een ander europees land je ook gewend raakt aan de prijzen daar.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
welkom!

Haha, herkenbaar!CasR schreef:...... alleen is zo dat als je ooit een auto hebt geïmporteerd vanuit een ander europees land je ook gewend raakt aan de prijzen daar.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Onze sponsors