Mini Cooper nieuwe gril (en vraag over scuttles)

RC Cooper
One wheel wonder
One wheel wonder

Mini Cooper nieuwe gril (en vraag over scuttles)

24 jan 2013, 17:17

In mijn voorstelronde had ik het kort over de modlist die ik wil gaan uitvoeren, het eerste kan ik afstrepen:), een andere gril.
Hieronder foto's van voor en van na.

Afbeelding

Afbeelding
(Voor het gemak even gespiegeld ;)

Voor mijn volgende aanpassing had ik nog een paar vragen:

Heeft iemand afbeeldingen van/ ervaring met de scuttles met het volgende partnummer: 63137188613 (voor de Mini Cooper)
Het betreft scuttles van het Aerodynamiek pakket (is dit hetzelfde als JCW?).

Vragen die dan bij me opkomen:
- Hoe zien ze eruit?
- Worden witte of oranje kapjes/glaasjes meegeleverd (of helemaal geen)
- Wordt er een oranje lampje meegeleverd (indien kapjes wit zijn)
- Als er geen glaasjes en lampjes mee worden geleverd, aanraders waar ik die kan halen?

Thnx alvast!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2013, 17:22

Ik persoonlijk vind het veel mooier, zou ook de grill rand in het zwart doen. Maar vind het zo ook mooi :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
RC Cooper
One wheel wonder
One wheel wonder

24 jan 2013, 17:27

Rand wil ik misschien ook nog doen, eerst maar even photoshoppen:)
Marcel Always Open
Cabrio-King

25 jan 2013, 08:15

De term "Aerodynamiek pakket" en de term "JCW" mag je door elkaar heen lezen. Zelfde.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jan 2013, 11:30

@Marcel - Voor de tweede generatie zit er wel degelijk verschil tussen het Aerodynamica-pakket en het JCW Aerodynamica-pakket.

Aero-pakket
Afbeelding

JCW Aero-pakket
Afbeelding

@RC Cooper - Als je even googled op het partnummer wat je noemt, krijg je plaatjes van de scuttles die je zoekt. :s
Volgens mij horen de scuttles die je zoekt officieel bij het Aero-pakket, maar ze worden wel vaak benoemd als JCW-scuttles. Als ik jou was zou ik even op de (Duitse) ebay zoeken, daar worden ze wel vaker aangeboden. Soms met glaasjes, soms zonder. Bij de dealer kan je ze eventueel ook bestellen, maar daar zijn ze niet goedkoop.

In tegenstelling tot je huidige scuttles bestaan de scuttles die je zoekt uit twee delen (en ook nog zonder de knipperlichtglaasjes) een soort baseplate en een sierdeksel.
Zie hier een voorbeeld.

De glaasjes moet je los bestellen en zijn op diverse sites te koop. Even zoeken. Of anders gewoon bij de dealer
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
RC Cooper
One wheel wonder
One wheel wonder

25 jan 2013, 18:03

@Cannuccia - Uiteraard heb ik het nummer ook in Google ingevoerd, kreeg alleen verschillende soorten scuttles (Google images). Ook plaatjes van zelfde die ik nu heb, maar dan met witte lenzen. Dealer wist het daarnaast ook niet. Vandaar de verwarring en reden voor mij om het bij de forum experts te vragen;). Ik ga het Duitse ebay iig in de gaten houden, thnx! :)

Terug naar “Exterieur”