BMS Autobekleding
- LeonBMS
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
BMS Autobekleding
Hallo allemaal, ook ik wil me graag voorstellen. Mijn naam is Leon Gort en ik vertegenwoordig BMS Autobekleding. Wij bekleden in principe alles wat in een auto zit. De afgelopen jaren hebben wij veel ervaring op gedaan met Mini's en dat willen we graag met iedereen delen. Een aantal leden kent ons al en heeft inmiddels ervaring met ons. Ik wil jullie graag uitnodigen om op onze site te kijken www.bmsautobekleding.nl, hier kunnen jullie onder het kopje "Gallerÿ" de Mini's bekijken die we al hebben gedaan. Dit is nog maar een kleine greep. Verder kun je ons volgen op Facebook. Hier posten we bijna dagelijks nieuwe projecten. Mocht je vragen hebben, bericht me dan!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom Leon.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er strak uit en misschien ook wel een leuk idee om sponsor te worden hier op de site zodat je misschien wat handel kan bedrijven.
Contact anders Berthil even, die kan je vast en zeker een mooi voorstel doen.
Wij hebben er in ieder geval zeer postieve ervaringen mee.
Contact anders Berthil even, die kan je vast en zeker een mooi voorstel doen.
Wij hebben er in ieder geval zeer postieve ervaringen mee.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
sorry maar zag hem niet in de lijst met sponseren staan.
Erg leuk dat jullie sponsor zijn en zo bijdragen aan dit forum.
Hoop dat jullie vele MINIclubleden kunnen bedienen.
Erg leuk dat jullie sponsor zijn en zo bijdragen aan dit forum.
Hoop dat jullie vele MINIclubleden kunnen bedienen.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Leon!
Ik ben afgelopen zomer eens bij jullie op de zaak geweest op aanraden van mijn dealer (V Poelgeest Heemstede). Zag er allemaal zeer indrukwekkend uit!
Ik ben afgelopen zomer eens bij jullie op de zaak geweest op aanraden van mijn dealer (V Poelgeest Heemstede). Zag er allemaal zeer indrukwekkend uit!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Leon! De bekledingen op de site zien er echt heel goed uit. Wist helemaal niet dat er zoveel mogelijk was met het MINI interieur
Ga je de nieuwe projecten ook op het forum posten, zodat de resultaten gelijk bewonderd kunnen worden?

Onze sponsors