Nee... Kom wel even langs denk maar niet om te rollen. Gewoon weer op dezelfde bank is het beste vergelijk.marcel700 schreef:23feb ?Wilcoos schreef:l.
Buiten de gevoelens om moet er natuurlijk nog bewijs komen, dus binnenkort maar weer even rollen.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je moet vooral op de ophopingen/uitsteeksels letten. Maar je ziet het niet heel goed inderdaad.mushrop schreef:ik zie niet echt het verschil zo op de voor en na foto's maar dat ligt meer aan mij denk ik. Nu nog even rollen idd voor het echte bewijs. Hopelijk is het hiermee opgelost Wilco!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Elke direct ingespoten auto heeft dit probleem, korte afstanden, verkeerde verbranding enzovoort versterken het. BMW NL heeft zelf aangegeven dat dit gezien de leeftijd en km stand normaal is.
Er komt bij mij nu in ieder geval een catch can tussen.
Dit komt heel veel voor hoor, maar vind maar eens een idioot die het merkt, en zijn auto laat testenfranklyn85 schreef:Appart zo vaak zie je het niet
Heel eerlijk zie ik geen verschil op de foto's
Elke direct ingespoten auto heeft dit probleem, korte afstanden, verkeerde verbranding enzovoort versterken het. BMW NL heeft zelf aangegeven dat dit gezien de leeftijd en km stand normaal is.
Er komt bij mij nu in ieder geval een catch can tussen.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga inderdaad weer bij JD op de bank.
Het doet in ieder geval wat rommel tegenhoudenfrankie schreef:Of dat dé oplossing is, zijn de meningen ook weer over verdeeld.
Maar goed, het is in ieder geval nu weer beter dan het was, dus je hebt al iets gewonnen. Je gaat denk weer bij JD op de bank?
Ik ga inderdaad weer bij JD op de bank.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Moet jij toch weten
Alles nieuw is dan de enige juiste oplossing, of complete revisie en handmatige schoonmaak, en goed testen of er niets lekt. Als er geen bewegende onderdelen in de inlaat zit zou je deze nog kunnen vervangen.
Maar ja, BMW NL geeft al aan dat huidige grafieken onder de verlies marge valt van aantal kilometers en leeftijd.
Wat is gezond en wat niet? Met direct ingespoten motoren ontkom je niet aan deze aanslag. Als hij nu het vermogen haalt is er dus niets meer te klagen. Verder gaan met reinigen heeft ook zijn risico's als je hier namelijk te ver mee gaat, en een klep heeft bijvoorbeeld een groefje gecreeerd, gaat het hier lekken en sluit de klep niet meer. Vuil heeft dus ook een functiespeedy schreef:ik vind er ook niet veel verschil tussenwat moet er nou echt gebeuren om hem helemaal "gezond" te maken?
je hebt toch garantie .....
Moet jij toch weten
Alles nieuw is dan de enige juiste oplossing, of complete revisie en handmatige schoonmaak, en goed testen of er niets lekt. Als er geen bewegende onderdelen in de inlaat zit zou je deze nog kunnen vervangen.
Maar ja, BMW NL geeft al aan dat huidige grafieken onder de verlies marge valt van aantal kilometers en leeftijd.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het zou zomaar kunnen. Op nieuwe onderdelen heeft vuil geen functie, maar op oudere gebruikte onderdelen meestal wel.
Bijvoorbeeld de fan van je computer, als je deze volledig schoonmaakt is er een grote kans dat hij geluid gaat maken omdat je het vuil tussen de kieren bij de lager vandaan gehaald hebt. Omdat hij al lange tijd gebruikt is, wordt de ruimte iets verder uitgesleten, maar dit vult zich met stof enzo.
Bijvoorbeeld de fan van je computer, als je deze volledig schoonmaakt is er een grote kans dat hij geluid gaat maken omdat je het vuil tussen de kieren bij de lager vandaan gehaald hebt. Omdat hij al lange tijd gebruikt is, wordt de ruimte iets verder uitgesleten, maar dit vult zich met stof enzo.
Onze sponsors













